Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30067
Назва: Прогнозування збутової діяльності підприємства (на прикладі Дочірного підприємства «САВСЕРВІС КАРПАТИ»)
Інші назви: Enterprise sales activity forecasting (Subsidiary enterprise “Cabservice Karpaty” as a case study)
Автори: Шаряк, Олександр Михайлович
Sharyak, O.M.
Бібліографічний опис: Шаряк О.М. «Прогнозування збутової діяльності підприємства (на прикладі Дочірного підприємства «САВСЕРВІС КАРПАТИ»)» : дипломна робота магістра за спеціальністю „051 — економіка“/ О.М. Шаряк — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 106 с.
Дата публікації: 24-гру-2019
Дата внесення: 4-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мартиняк, Ірина Олександрівна
УДК: 338.1
Теми: 051
економіка
збутова діяльність
реалізація
управління збутом
прогнозування
економіко-математичний аналіз
sales activity
realization
sales management
economic-mathematical analysis
forecasting
Кількість сторінок: 106
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2019. Магістерську роботу виконано на 106 аркушах, містить 29 рисунків 11 таблиць, додатки на 6 сторінках. В ній використано 39 літературні джерела, а саме статті, монографії, автореферати дисертацій, підручники, електронні ресурси з тематики ефективності збутової діяльності. Об’єкт дослідження: дослідження є методи аналізу та прогнозування збутової діяльності торгівельних підприємств. Предмет дослідження: збутова діяльність ДП «САВсервіс Карпати». Методи дослідження – економічний аналіз, методи маркетингового аналізу, регресійний аналіз, прогнозування, проектний аналіз. В першому розділі розкрито теоретичні основи прогнозування показників збутової діяльності торгівельних підприємств. В другому розділі проведено аналіз збуту продукції дочірнього ДП «САВсервіс Карпати». В третьому розділі проведено моделювання обсягів збуту продукції ДП «САВсервіс Карпати». У спеціальній частині спрогнозовано вплив інвестицій на активізацію збутової діяльності. В п’ятому розділі проведено організаційно-економічне обгрунтування автоматизації складських робіт ДП «САВсервіс Карпати». В шостому розділі розглянуті питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях.
Зміст: Вступ…7 Розділ 1 Основи прогнозування показників збутової діяльності торгівельних підприємств 1.1. Теоретичні і методичні засади управління збутовою діяльністю торгівельних підприємств…10 1.2. Формування каналів розподілу товарної продукції…13 1.3. Методика проведення аналізу збуту продукції…18 1.3.1. Факторний аналіз обсягу збутової діяльності…18 1.3.2. Аналіз виконання постачання товарів за договорами…22 1.3.3. Аналіз ринків збуту торгівельних підприємства…23 1.4. Характеристика методів прогнозування обсягів збуту..26 Розділ 2 Аналіз збуту продукції дочірного підприємства «САВсервіс карпати» 2.1. Аналіз показників фінансово-господарської діяльності ДП «САВсервіс Карпати»…36 2.2. Аналіз показників збутової діяльності ДП «САВсервіс Карпати»…41 2.3. Оцінка ефективності збутової діяльності ДП «САВсервіс Карпати»…54 Розділ 3 Моделювання обсягів збуту продукції дочірного підприємства «САВсервіс Карпати»…59 Розділ 4 Спеціальна частина…70 Розділ 5 Організаційно-економічно обгрунтування автоматизації складських робіт дочірного підприємства «САВсервіс Карпати»….78 Розділ 6 Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 6.1. Безпека при експлуатації посудин та установок, що працюють під тиском, і газового устаткування…85 6.2. Мета, зміст та умови проведення рятувальних та інших невідкладних робіт…91 6.3. Основні заходи з підвищення стійкості, які проводяться на ОГД…95 Висновки…103 Список використаних джерел 107 Додатки 111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30067
Перелік літератури: Список опублікованих автором праць за темою роботи: Мех В.І., Шаряк О.М. Підвищення ефективності вітчизняних торговельних підприємств за рахунок впровадження інновацій //Актуальні задачі сучасних технологій : зб. тез доповідей том.III VIII міжнар. наук.-техн. конф. Молодих учених та студентів, (Тернопіль, 27–28 листоп. 2019.) / М-во освіти і науки України, Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя [та ін]. – Тернопіль: ТНТУ, 2019.– с.149-150.
1. БалабановаЛ. В.,Управління збутовою політикою. [Текст] Навч. посіб. / Л.В.Балабанова, Ю.П. Митрохіна – К.: Центр учбової літератури,. 2011. – 240 с. 2. Батенко Л.П., Загородніх О.А., Ліщанська В.В. Управління проектами: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2004. – 231 с. 3. Бардин Г.О. Проектний аналіз: Підручник. – 2-ге вид., стер. – К.: Знання, 2006. – 415 с. 4. Бобров В.Я. Основи ринкової економіки і підприємництва. Київ: Вища школа, 2003 - 719 с. 5. Богданович А. Збут у широкому та вузькому розумінні [Електронний ресурс] / А. Богданович, С. Розумей. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/ jspui/bitstream/123456789/19048/1154.pdf. 6. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчан М.І., Піча Ю.В. Економіка підприємств. Навч. посібник. – К.: “Каравела”; Львів: “Новий світ-2000”, 2001. – 298 с. 7. Бутинець Ф.Ф., Мних Е.В., Олійник О.В. Економічнй аналіз. Практикум, Навчальний посібник для студентів вузів, - Житомир: ЖІТІ, 2000. –416 с. 8. Верба В.А., Гребешкова О.М., Востряков О.В. Проектний аналіз: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. К.: КНЕУ, 2002. – 297 с. 9. Вітлінський В.В. Моделювання економіки. Київ: КНЕУ, 2003, 408 с. 10. Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод, посіб. для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 1999. 186 c. 11. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002. 12. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. — К.:Вища шк., 1994. – 318 c. 13. Дмитрів Д.В., Рогатинська О.Р. "Балансова маркетингова модель: “товар – реклама – ринок”"/ Матеріали другої Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» - Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 5 квітня 2012 року. с. 56-57 14. Дмитрів Д.В., Рогатинська О.Р. «Моделювання системи управління запасами “магазин-склад”»/ Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки»- Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 18 квітня 2012 року.- с. 62-63 15. Економіка та організація виробництва / За ред. В.Г. Герасимчука, А.Е. Розенплентера. К.: Знання, 2007.- 678 с. 16. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбатюк; За ред. акад.. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка.- К.: КНЕУ, 2001.- 540 с. 17. Загородна О.М. Діагностування проблемних зон виробничо-збутової діяльності за ключовими індикаторами її оцінки.//О.М. Загородна, І.В. Спільник. Проблеми та перспективи розвитку теорії і практики обліку, контролю, економічного аналізу і статистики: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Тернопіль, 5 грудня 2014 року. – Тернопіль: ТНЕУ, 2014- C. 48-50 18. Заплатинський В.М., Безпека життєдіяльності, - Київ, КДТЕУ, 1999. - 208 с. 19. Кардаш В.Я., Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник длясамост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана -3. вид., доп. та перероб. /В.Я. Кардаш, М.Ю. Антонченко -К.: КНЕУ, 2006.-248с 20. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник – Львів: Національний університет «Львівська політехніка» (Інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ+» Інститут післядипломної освіти), «Інтелект-Захід» 2004. – 288 с. 21. Лапін В.М., Безпека життєдіяльності людини, - Львів: ЛБК НБУ; Київ: Знання, 2000.- 188 с. 22. Міхеєв Ю. В., Зеркалов Д.В., Землянська О. В. Цивільний захист. [Електронний ресурс]: навч. посіб. / Ю. В. Міхеєв, Д. В. Зеркалов, О. В. Землянська. Електронні текстові дані (1файл: 11 Мбайт). – К.: НТУУ «КПІ». 2013. – 233 с 23. Орлов П. А. Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрями розвитку. Монографія // П. А. Орлов, Г. О. Холодний, М. А. Борисенко та ін. – Харків: ХНЕУ, 2008. –232 с. 24. Основи охорони праці [Текст]. Підручник, 2-е видання, доповнене та перероблене./ За ред. К. Н. Ткачука і М. О. Халімовського -К.: Основа. 2006. -448 с. 25. Попович П.Я. Економічний аналіз та аудит на підприємстві.- Вид. 3-є, перероблене і доповнене. – Тернопіль: Економічна думка, 2000. – 209 с. 26. Рогатинська О.Р., Дмитрів Д.В., Рогатинська Л.Р. «Формалізація опису взаємозв’язку між об’ємами виробництва, об’ємами продаж і впливом на них реклами для прийняття управлінських рішень»/ Матеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід», Львів: ЛНУ імені Івана Франка – 4-5 жовтня 2012 р.-С. 159-161. 27. Рогатинська О., Дмитрів Д. «Моделювання задач закупівельної логістики»/ Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки», Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя – 25 квітня 2013 року - с. 90-92. 28. Сідун В.А., Пономарьова Ю.В. Економіка підприємства: Навчальний посібник: - К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 428 c. 29. Спільник І.В. Аналіз виробничо-збутової діяльності у підвищенніконкурентоспроможності підприємства.// І.В. Спільник, О.М. Загородна. Економічний аналіз:зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; ред. кол.: В.А. Дерій(голов. ред.) та ін.– Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національногоекономічного університету «Економічна думка» 2014. – Вип. 17. – C. 106-120 30. Стручок В.С. Навчальний посібник до написання розділу дипломного проекту та дипломної роботи ″Безпека в надзвичайних ситуаціях″ для студентів всіх спец. денної, заочної (дистанційної) та екстернатної форм навчання /В.С.Стручок, О.С.Стручок, Д.В.Мудра.- Тернопіль : ТНТУ, 2016, 112 с 31. Терент’єва Н.В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємством [Електронний ресурс] / Н.В. Терент’єва // Ефективна економіка. – 2016. – № 2. – Режим доступу: http://www.economy.nayka. com.ua/?op=1&z=4783. 32. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.). Маркетингова збутова політика підприємства. // Проблеми формування ринкової економіки. Міжвідомчий науковий збірник. Київ. КНЕУ. - 2001. - №9. С.245-252. 33. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Маркетингові функції збуту продукції // Маркетинг: теорія і практика. Тези доповідей ІУ міжнародної науково-практичної конференції 24-27 травня 2000 р.. - Ялта-Луганськ: СУДУ. 2000 р., - с.94-95 34. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Оперативна інформація для маркетингової збутової діяльності підприємства // Маркетинг: теорія і практика. Матеріали У міжнародної науково-практичної конференції. 25-26 травня 2001 р. Київ:КНЕУ, 2001. - с.160-162. 35. Ткаченко В.В. (Кривещенко В.В.) Сегментування ринку і вибір збутових стратегій. //"Маркетинг: теорія і практика. Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції.К.КНЕУ:2002 р. - с.102-103. 36. Хрупович С. Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві / С. Хрупович, Т. Борисова // Галицький економічний вісник. – 2009. – № 2. – С. 57–61. 37. Хрупович С. Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств: [текст]/ С. Є. Хрупович. – Л., 2005. – 202 с 38. Шконова О.М. Маркетингова товарна політика: Навч. Посібник. – К., МАУП,2003. – 157 с. 39. Шпилик С. Управління збутовою діяльністю підприємства / С. Шпилик //Галицький економічний вісник. – 2012. – No4(37). – С.88-95.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
autoreferat_Sharyak_O_M_2019.pdf264,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
dyplom_Sharyak_O_M_2019.pdf2,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора