Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30046
Назва: Розробка та впровадження інноваційних маркетингових комунікацій на промисловому підприємстві
Інші назви: Development and implementation of innovative marketing communications at an industrial enterprise
Автори: Лісова, Ірина Мирославівна
Lisova, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Лісова І.М. Розробка та впровадження інноваційних маркетингових комунікацій на промисловому підприємстві : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / І. М. Лісова. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 131 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 3-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
ринок
споживачі
конкуренти
маркетингові комунікації
цифровий маркетинг
соцмережі
market
consumers
competitors
marketing communications
digital marketing
social networks
Кількість сторінок: 131
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2019. В кваліфікаційній роботі здійснено моніторинг ринку пивоваріння України, досліджено стан і пріоритети розвитку маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, розроблено комплекс інноваційних маркетингових комунікацій спрямований на розширення ринків збуту, зміцнення конкурентних позицій та здобуття прихильності споживачів. Проведено огляд нормативноправової бази маркетингової діяльності підприємства, опрацьовано комплекс заходів з забезпечення належних умов праці та протипожежної безпеки підприємства.
The qualification work monitored the brewing market of Ukraine, investigated the state and priorities of development of marketing activities of the studied enterprise, developed a complex of innovative marketing communications aimed at expanding markets, strengthening competitive positions and gaining consumer loyalty. The review of the legal and regulatory framework of themarketing activity of the enterprise was conducted, the complex of measures for ensuring the proper working conditions and fire safety of the enterprise was worked out.
Зміст: ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. Інноваційні технології промислових підприємств в сфері маркетингових комунікацій...10 1.1.Місце і роль комунікаційної політики в комплексі маркетингупідприємства...10 1.2.Інноваційні тренди в сфері маркетингових комунікацій...20 1.3.Методи оцінювання ефективностімаркетингових комунікаційпідприємства...28 Висновки до розділу 1...34 РОЗДІЛ 2. Моніторинг маркетингової діяльності підприємства...36 2.1. Тенденції розвитку ринкупивоваріння України...36 2.2. Характеристика господарської діяльності підприємства...42 2.3. Аналіз комплексу маркетингу підприємства...49 2.4. Дослідження впливу факторів маркетингового середовища...54 Висновки до розділу 2...59 РОЗДІЛ 3. Розробказасобів маркетингового комунікаційного впливуна цільову аудиторію...61 3.1. Визначення пріоритетів розвитку маркетингового комунікаційної політики підприємства...61 3.2. Розробка інноваційних маркетингових комунікаційних засобіввпливу на цільову аудиторію...69 Висновки до розділу 3...77 РОЗДІЛ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльностіпідприємства...79 Висновки до розділу 4...85 РОЗДІЛ 5. Обґрунтування економічної ефективності...86 Висновки до розділу 5...92 РОЗДІЛ 6. Охорона праці...94 Висновки до розділу 6...99 РОЗДІЛ 7. Безпека внадзвичайних ситуаціях...100 Висновки до розділу 7...103 ВИСНОВКИ...104 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...108 ДОДАТКИ...115
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30046
Власник авторського права: © Лісова Ірина Мирославівна, 2019
Перелік літератури: 1.Конституція України [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80; 2.Господарський кодекс України [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15; 3.Податковий кодекс України [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17; 4.Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. –2001. –No 12. –Ст. 64. 5.Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. –1991. –No 30. –С. 379. 6.Про зовнішньоекономічну діяльність: Закон України [Електронний ресурс]. –Режим доступу:https://ips.ligazakon.net/document/view/T095900 7.Про рекламу: Закон України [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80; 8.Про стандартизацію: Закони України [Електронний ресурс]. –Режим доступу:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18 9.ДСТУ ISO 9001:2009 [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://20minut.ua/Новини-Тернополя/news/10183865 10.Бізнес-план ТОВ «Микулинецький «Бровар»» 11.Баланс (звіт про фінансовий стан) ТОВ «Микулинецький Бровар», 2018 р. 12. Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) ТОВ «Микулинецький Бровар» 13. Апопій В.В. Організація торгівлі /В.В.Апопій, І.П.Міщук, В.М.Ребицький, С.І.Рудницький, Ю.М.Хом’як URL: https://pidruchniki.com/11680524/marketing/merchendayzing 14. Бащинська І.О. Маркетингові комунікації інноваційно-активних промислових підприємств: формування, інтеграція, розвиток: монографія /І.О.Бащинська. –Донецьк: Вид-во «Ноулідж», 2012. –199 с. 15. Бекграундери: ВікіпедіЯ. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BA%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%83%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B8 16. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства /І.В. Бойчук, А.Я.Дмитрів URL: https://pidruchniki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva 17. Держстат України. Комплексні статистичні публікації. Статистичний збірник «Україна у цифрах». URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/ Arhiv_u/01/Arch_ukr_zb.htm 18.Експерти: Ринок вітчизняного крафтового пива має потенціал для зростання URL: https://landlord.ua/news/eksperti-rinok-vitchiznyanogo-kraftovogo-piva-maye-potentsial-rostu/ 19. Записки маркетолога. Экстендер URL: http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/je/extender/ 20. Зюзиков А. Рекламные возможности Facebook –как увеличить свои продажи /А. Зюзиков //Маркетинг в Україні. –2015. –No 1. –С. 27-31. 21. Исследование украинского рынка пива: тенденции и прогноз URL: https://koloro.ua/blog/issledovaniya/issledovanie-ukrainskogo-rynka-piva.html 22. Ковальчук С.В. Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду /С.В. Ковальчук //Маркетинг в Україні. –2014. –No 5 (86). –С. 6-18. 23. Ковальчук І.В. Економіка підприємства: навчальний посібник /І.В.КовальчукURL: https://pidruchniki.com/1228112847488/ekonomika/organizatsiyni_strukturi_upravlinnya_pidpriyemstvom 24. Колбушкін Ю.П. Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України /Ю.П. Колбушкін, Г.А. Радченко, А.С.Томчук //Проблеми системного підходу в економіці –2018 –No6 (68). –С. 205-210. 25. Контекстнареклама: все, що потрібно про це знати власнику бізнесу. URL: https://ag.marketing/kontextna-reklama/ 26. Краузе О.І. Маркетингові комунікації підприємства: інтегрований підхід /О.І.Краузе, В.А.Фалович //Інноваційна економіка. –2011. –No1(11). –С.222-226. 27. Краузе О.І. Інтегровані маркетингові комунікації /О.І.Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. –2008. –Вип.1(1). –С.104-109.28. Кузів О. Я. Поняттята особливості івент-маркетенгу /О.Я.Кузів URL: http://intkonf.org/kuziv-o-ya-ponyattya-ta-osoblivosti-ivent-marketengu/29. Легкий О.А. Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств у цифровій економіці /О.А. Легкий, О.М. Сохацька //Інтелект ХХІ. –2016. –No 5. –С.84-90.30. ЛІГАБізнесІнформ. Информационное агентство. В ГФС назвали крупнейших импортеров пива в Украину. URL: http://biz.liga.net/ekonomika/prodovolstvie/novosti/3482988-v-gfs-nazvali-krupneyshikh-importerov-piva-v-ukrainu.htm31. Маркетинг: учебник, практикум и учебно-методический комплекс по маркетингу /Р.Б. Ноздрева, Г. Д. Крылова, М. И. Соколова, В. Ю. Гречков. М.: Экономистъ, 2003. –568с.32. Маркетингове дослідження ринку пива в Україні URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/marketingovoe-issledovanie-rynka-piva-v-ukraine.html33. Мельник Ю. М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій /Ю.М.Мельник, Л.Ю.Сагер, Н.С.Ілляшенко, Ю.М.Рязанцева //Маркетинг і менеджмент інновацій. –2016. –No4. –С.43-5534. Мельник Ю.М. Трансформація маркетингових комунікацій: нетрадиційні види /Ю.М.Мельник, Л.Ю.Сагер, І.Ю.Черкас //Вісник Хмельницького національного університету. –2016. –No 2. –Т. 1. –С.164-16835. Микулинецький Бровар URL: https://morepiva.ua/breweries/pivo_mikulin/36. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності /Ю.Б.Миронов, Р.М.Крамар URL: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-1 37. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія /М.А.Окландер, І.Л.Литовченко, М.І.Ботушан –К.: –Знання. –2011. –с.38. Організаційне забезпечення проектування технологічного процесу на підприємстві URL: https://mybiblioteka.su/10-49147.html39. Офіційна сторінка української галузевої компанії по виробництву пива, безалкогольних напоїв та мінеральних вод ПрАТ «Укрпиво». URL: http://ukrpivo.com/pro-kompaniyu/40. Охріменко О.О. Соціальна відповідальність: навчальний посібник /О.О.Охріменко, Т.В.Іванова. –Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». –2015. –180 с.41. Панченко О. Сутність ефективності маркетингових комунікацій /О.Панченко //ECONOMICS & MANAGEMENT –2011 (EM-2011), 24-26 November 2011, Lviv, Ukraine 42. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навчальний посібник URL: https://pidruchniki.com/14491114/marketing/marketing43. Пєтухова О.М. Тенденції розвитку світового та українського пивного ринку /О.М. Пєтухова, Д. Е. Аманов //Ефективна економіка. –2015. No 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=371644. Пивоварня «Микулинецький Бровар» Микулинецьке пиво –Хмільне золото України! URL: http://www.khmilnyikukhol.com.ua/mykulyn-brovar/45. План соціально-економічного розвитку Микулинецької об’єднаної територіальної громади на 2019 рік: Затверджено рішенням Микулинецької селищної ради No 3179 від 18.12.2018 р. 46. Полторак В.А. Маркетингові дослідження /В.А.Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська URL: https://pidruchniki.com/1931071060698/marketing/sistema_integrovanih_marketingovih_komunikatsiy_doslidzhennya_reklami_stimulyuvannya_zbutu 47. Полторак К. А. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій в мережі Інтернет засобами математичного моделювання /К.А.Полторак, О.В.Зозульов, О.Г.Жданова //Інвестиції: практика та досвід. –2016. –No 3. –С. 38-43 48. Полторацкая А. Пивний ринок України: підсумки 2017 /А.Полторацкая URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/pivnoy-rynok-ukrainy-itogi-2017.html49. Примак Т.О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку: навчальний посібник /Т.О.Примак –К.: Атіка, Ельга-Н, 2009. –328 с.50. Просвирина А. Маркетингове дослідження ринку пива в Україні 2015 р. URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/marketingovoe-issledovanie-rynka-piva-v-ukraine-2015-g.html51. Репутаційний маркетинг, управління репутацією URL: https://lemarbet.com/ua/internet-marketing/reputatsionnyj-marketing-upravlenie-reputatsiej/52. Розумей С.Б. Дослідження стану пивного ринку України в умовах економічної нестабільності /С.Б.Розумей, К.Є.Ступка, І.В.Ніколаєнко //Економіка та управління підприємствами. –2018 –No 29. –С. 117-122.53. Ринок крафтового пива України (2019 рік): бізнес план URL: http://monetary-flow.com/rinok-kraftovogo-piva-v-ukran-2019-rk/54. Рынок пива в Украине: лидеры, аутсайдеры и лучшие торговые марки. 28.08.2018 URL: https://companion.ua/311634-2/55. Сандерс Дж. Тренды коммуникационной отрасли /Дж. Сандерс. URL: http://www.companion.ua/articles/content?id=29170256. Сінько Г.С. Аналіз та оцінка ділової репутації підприємств машинобудівної галузі /Г.С.Сінько, В.П. Божко //Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. –2009. –No4 (8). –С.5-14.57. Смачне хмільне: огляд українського ринку пива. Інформаційний дайджест URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/vkusnoe-hmelnoe-obzor-ukrainskogo-rynka-piva 58. Стандартизація і сертифікація. URL: http://foodtecnology.info/standartizatsiya-ta-sertifikatsiya59. Таран О. Оцінка ефективності маркетингових комунікаційних заходів та кампаній /О. Таран URL: http://www.srw.kspu.edu/?p=66260. Тєлєтов О.С. Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції /О.CТєлєтов, І.С.Шумський //Механізм регулювання економіки. –2008. –No2. –С.130-14061. УНІАН. Інформаційне агентство. URL: https://www.unian.ua/consumers/315510-ukrajinskiy-rinok-piva-skorotivsya-na-74. html62. Флешмоб: ВікіпедіЯ.URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BB%D0%B5%D1%88%D0%BC%D0%BE%D0%B163.Хмарська І.А.Інноваційні тренди на ринку маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підприємств легкої промисловості України /І.А.Хмарська //Глобальні та національні проблеми економіки. –2018. –Вип. 21. –С. 434-441.64. Хмільне золото України: Микулин URL: https://brovar.org/65. Ходаківський Є.І. Інтелектуальна власність: економіко-правові аспекти /Є.І.Ходаківський, В.П.Якобчук, І.Л.Литвинчук URL: https://pidruchniki.com/1212012463576/pravo/gudvil_nematerialniy_aktiv_osoblivim_statusom66. Шморгун А.Г. Менеджмент організацій: навчальний посібник /Л.Г.Шморгун URL: https://pidruchniki.com/12590605/menedzhment/rol_metodi_marketingovih_doslidzhen67. Як виготовляється пиво («Микулинецький Бровар») URL: https://brovar.org/pro-nas/yak-vygotovlyayetsya-pyvo/ 68. Якість на висоті! Микулинецька об’єднана територіальна громада URL: https://mykulynecka-gromada.gov.ua/news/08-51-39-22-09-2017/69. Яцишина Л.К. Інноваційні технології в системі маркетингових комунікацій /Л.К. Яцишина, А.Р. Волкович//Ефективна економіка. –2014. –No 3. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=283970. August 2016 Social Marketing Report: Ukraine //Socialbakers-social media analytics. –2016. URL: https://www.socialbakers.com/resources/reports/ukraine/2016/august/.71. Douglas K. (2015) State of Digital Marketing /Karr Douglas //Spiceworks IT Platform. –2014 URL: http://www.spiceworks.com/marketing/2015-state-digital-marketing/.72. Kayode O. (2014) Marketing Communications URL: http://bookboon.com/en/marketing-communications-ebook. 73. POSMPOSM для магазинов. Оригинальные POSM: материалы о вашем товаре URL: http://artfreza.ru/posm74. Ukrstat.org –публікація документів Державної Служби Статистики України. Експорт-імпорт окремих видів товарів за країнами світу. URL: https://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2016/zd/e_iovt/arh_iovt2016. htm75. WikiLex. Деловые новости в доступной форме. Украинский экспорт пива –названы крупнейшие рынки сбыта. URL: http://news.wikilex.com.ua/2016/08/08/ukrainskij-eksport-piva-nazvany-krupnejshie-rynki-sbyta/76.Deinekin T.V.A comprehensive method forassessing the effectiveness of Internet advertising in commercialorganizations /T.V. Deinekin //Marketing in Russia and abroad. –2003. –No2, pp. 102-115.77.Subhash J. C. Marketing: Planning & Strategy /J. C. Subhash. URL: www.marketing.com. 78.Smith T. M. A three-stage model of integrated marketing communications at the marketing-sales interface /Т. М. Smith, S. Gopalakrishna, R.Chatterjee//Journal of Marketing Research. –2006. –Vol. 43 (4), pp. 564-579.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
autoreferat_Lisova_I_M_2019.pdfАвтореферат396,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
dyplom_Lisova_I_M_2019.pdfДипломна робота1,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора