Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30027
Назва: Дослідження кон’юнктури ринку сільськогосподарської продукції та шляхи покращення діяльності підприємства на ньому
Інші назви: Study of agricultural products market and ways of improvement of enterprise activity on it
Автори: Кравчук, Віталія Юріївна
Kravchuk, Vitalia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кравчук В.Ю. Дослідження кон’юнктури ринку сільськогосподарської продукції та шляхи покращення діяльності підприємства на ньому : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ В.Ю. Кравчук — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 12 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 3-січ-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
Члени комітету: Химич, Ірина Григорівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
кон’юнктура
дослідження
прогнозування
ринок сільськогосподарської продукції
маркетингова програма
market,
research,
forecasting
agricultural market
marketing program
Кількість сторінок: 115
Короткий огляд (реферат): Досліджено кон’юнктуру ринку сільськогосподарської продукції. Проведено аналіз діяльності філії «Рідний край» ПрАТ «Зернопродукт МХП» та розроблено програму маркетингу для досліджуваного підприємства на основі прогнозів кон’юнктури ринку.
Qualifying work on theme «Study of agricultural products market and ways of improvement of enterprise activity on it. Kravchuk Vitalia Yurievna. - Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Faculty of Economics and Management, Department of Industrial Marketing, group PMмz-61 // Ternopil, 2019. C. - 115, Fig. - 13, tab. - 12,, extra - 2, bibliographer - 77 Purpose: to summarize the theoretical and practical foundations of market research, as well as to develop ways to improve the activity of the native land branch of PJSC "Grain Products MHP" on it. In the course of the work, the following methods of research were used: general scientific methods of cognition: formal logic (analysis and synthesis, induction and deduction), dialectical logic (climbing from abstract to concrete), system analysis; economic and statistical methods. The result of the work is a conducted research of the market situation of agricultural products, identified features of market research, developed forecast market research; opportunities for development of agricultural enterprise have been identified.
Зміст: Вступ Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти дослідження кон’юнктури ринку 1.1. Зміст кон’юнктури ринку та її різновидності . 1.2. Складові елементи кон’юнктури ринку та їх характеристика. 1.3. Методика дослідження кон’юнктури ринку Висновки до розділу 1 Розділ 2. Дослідження кон’юнктури ринку сільськогосподарської продукції 2.1. Загальна характеристика функціонування ринку сільськогосподарської продукції 2.2. Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукції. 2.3. Аналіз діяльності філії «Рідний край» ПрАТ «Зернопродукт МХП» на досліджуваному ринку Висновки до розділу 2. Розділ 3. Розробка шляхів покращення діяльності досліджуваного підприємства 3.1. Прогнозування кон’юнктури ринку сільськогосподарської продукції 3.2. Розробка маркетингової програми для філії «Рідний край» ПрАТ «Зернопродукт МХП» відповідно до прогнозу кон’юнктури ринку....... Висновки до розділу 3 Розділ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності підприємства. Висновки до розділу 4 Розділ 5. Обгрунтування економічної ефективності Висновки до розділу 5. Розділ 6. Охорона праці в галузі. Висновки до розділу 6. Розділ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Висновки до розділу 7. Висновки Список використаних джерел Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30027
Власник авторського права: © Кравчук, Віталія Юріївна 2019р.
Перелік літератури: 1. Господарський кодекс України [прийнято ВР 16 січня 2003 року, №436-IV]. // Відомості Верховної Ради України, 2003, № 18, № 19-20, № 21-22, ст.144 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15 2. Земельний кодекс України [прийнято ВР 25 жовтня 2001 року, № 2768-III]. // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, № 3-4, ст.27. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2768-14 3. Про державну підтримку сільського господарства України: Закон України [прийнято ВР 24 червня 2004 року №1877-IV] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2004, № 49, ст.527. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1877-15 4. Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою: Закон України [прийнято ВР 9 лютого 2012 року № 4391-VI] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2012, № 41, ст.491 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4391-17 5. Про племінну справу в тваринництві: Закон України [прийнято ВР 15 грудня 1993 році № 689-VІ] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 2, ст. 7. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3691-12 6. Про зерно і ринок зерна в Україні: Закон України [прийнято ВР 4 липня 2002 року № 37-IV] //Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, - № 35, ст.258. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/37-15 7. Про рекламу: Закон України [прийнято ВР 3 липня 1996 № 270/96-ВР] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 39, ст. 181 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 8. Про стандартизацію: Закон України [прийнято ВР 5 червня 2014року № 1315-VII] // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 31, ст.1058 . - - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18. 9. Аналіз господарської діяльності: навчальний посібник / за ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 384 с. 10. Артюх Т.О. Особливості маркетингових досліджень на ринку овочевої продукції / Т.О. Артюх // Економіка АПК. – 2008. – № 8. – С. 122–126. 11. Баланс попиту і пропозиції м’яса та м’ясопродуктів (станом на 1.08.2019). - Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://milkua.info/uk/post/balans-popitu-i-propozicii-masa-ta-masoproduktiv-stanom-na-1082019 12. Буде несолодко: Україну чекає історичний мінімум з виробництва цукру. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agroportal.ua/ua/publishing/lichnyi-vzglyad/budet-nesladko-ukrainu-zhdet-istoricheskii-minimum-po-proizvodstvu-sakhara/ 13. Бутенко А.І. Кон’юнктурний аналіз товарного ринку. / А.І. Бутенко, В.Р. Кучеренко, Є.В. Рак, В.А. Ягорлицький. - Одеса: ТОВ «Автограф», 2000.- 156с. 14. Від кількості до якості: аналіз ринку молочної продукції в Україні. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https:pro-consulting.ua/ua/pressroom/ot-kolichestva-k-kachestvu-analiz-rynka-molochnoj-produkcii-v-ukraine 15. Всеукраїнський інформаційно-аналітичний журнал «Аграрний Тиждень. України» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.a7d.com.ua/ 16. Гордийчук А.В. Агробизнес в режиме онлайн / А.В. Гордийчук // Новое время страны : общественно-политический журнал. – 2016. – № 39. – С. 70–71. 17. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навчальний посібник./ Б.Є. Грабовецький. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003.- 188с. 18. Грінченко Р. В. Моніторинг світових ринків харчової сировини та продукції АПК: навчальний посібник // Р. В. Грінченко, В. Р. Кучеренко, А. В. Андрейченко. - Одеса: Прес-кур’єр, 2013. – 112 с. 19. Гуменюк А.В. Маркетинг в овочівництві / А.В. Гуменюк // Економіка АПК. – 2011. – № 10. – С. 60–63. 20. Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 21. Дунаев Б. Рыночная коньюнктура в равновесии экономики / Б. Дунаев // Финансовые риски. – 2005.-№1, с.65-76. 22. Економічна теорія / Під редакцією Предборського В.А. – К.: Кондор, 2003. – 492с. 23. Єранкін О.О. Особливості проведення маркетингових досліджень суб’єктами агробізнесу України в сучасних умовах / О.О. Єранкін // Економіка АПК. – 2008. – № 2. – С. 16–21 24. З поля – в порт: аналіз ринку зернових України - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/s-polya-v-port-analiz-rynka-zernovyh-ukrainy 25. Ільченко Т.В. Маркетингові дослідження на аграрному ринку України: особливості та перспективи / Т.В. Ільченко// Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2016.- Випуск 10, частина 1,- С. 125-128. 26. Інформаційно-аналітична система «Аграрії разом». - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agrarii-razom.com.ua/news-agro/ukraina-znizila-eksport-tomativ-do-rekordno-nizkogo-rivnya-odnochasno-pomitno-zbilshivshi 27. Інформаційно-аналітичне видання «Агробізнес сьогодні». - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://agro-business.com.ua/ 28. Карпіщенко М.Ю. Проблеми та перспективи розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні / М.Ю. Карпіщенко, М.В. Рибалка [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/32650/1/Karpishenko_market%20research.pdf. 29. Карпов В. А. Аналіз ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко, А. В. Андрейченко, С. А. Горбаченко, Р. В. Грінченко. – Одеса: ОНЕУ, 2014. – 345 с. 30. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч.посіб. / В.А. Карпов, В.Р. Кучеренко. – 2-ге вид., випр.і доп. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2003.- 284с. 31. Кондратьєв М.Д. Проблеми економічної динаміки / М.Д. Кондратьєв– М.: Економіка, 1989.- 526с. 32. Коньюнктурный институт НКФ СССР. Мировое хозяйство. Статистический сборник за 1993-25гг. – М.: Финансовое издательство НКФ СССР, 1926. 33. Костюхин Д.И. Современный рынок. Тенденции и проблемы развития / Д.И. Костюхин - М.: Международные отношения, 1977.- 240с. 34. Костюхін Д.І. Кон’юнктура світового капіталістичного господарства: Питання теорії і методології вивчення економіки капіталістичних країн і кон’юнктури товарних ринків. / Д.І. Костюхін. – М.: Міжнародні відносини, 1973. – 321с.. 35. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. / Ф. Котлер. – СПб.: Питер Ком, 1999.- 896с. 36. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ.- 2-е европ.изд. / Ф. Котлер Ф., Г. Армсстронг Г., В. Вонг. – М.;СПб.: К.: Издательский дом «Вильямс», 2000.-944с. 37. Кратт О. Методика аналізу кон’юнктури ринку послуг вищої освіти / О. Кратт // Економіст.- 2004.- № 3.- с. 69-71. 38. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А.Сорока. – Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2004.- 288с. 39. Крутиков Ф.А. Коньюнктура рынка при социализме (Теория и методология исследования). / Ф.А. Крутиков. – М.: Экономика, 1968. – 128с. 40. Кучеренко В.Р., Карпов В.А. Основи економічної кон’юнктури: Навчальний посібник./ В.Р. Кучеренко, В.А. Карпов. - Київ: Центр навчальної літератури, 2004.-224с. 41. Ларіна Я.С. Процес маркетингових досліджень на ринках побічної продукції бурякоцукрового виробництва / Я.С. Ларіна, О.В. Четверик // Моніторинг біржового ринку. Міжнародний науково-аналітичний журнал. – 2014. – № 4 (23). – С. 18–22. 42. Левшин Ф.М. Мировые товарные рынки: Методология изучения коньюнктуры. / Ф.М. Левшин. – М.: Международные отношения, 1978. – 360с. 43. Лєвшин Ф.М. Світовий ринок: кон’юнктура, ціни і маркетинг. / Ф.М.Лєвшин. – М.: Міжнародні відносини, 1993.- 264с. 44. Маркс К. Капитал. Критика политической экономии. Т2. Кн.2. Процесс обращения капитала // Маркс К. и Энгельс Ф. Сочинения: Изд. 2-е; В 30 т. – М.: Госполитиздат, 1961. – Т.24. - 648с. 45. Маслоу А. Мотивация и личность. / Абрахам Маслоу. – Питер, 2019. – 400с. 46. Молочний ринок — зростання, тенденції та прогноз (2019 — 2024). - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://milkua.info/uk/post/molocnij-rinok-zrostanna-tendencii-ta-prognoz-2019-2024 47. На Варшавській фондовій біржі обвалились акції агрохолдинга «Астарта-Київ». - Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agroday.com.ua/2019/11/18/aktsiyi-agroholdynga-astarta/ 48. Нелеп В.М. Планування на аграрному підприємстві/Нелеп В.М. — К.: КНЕУ, 2004. — 495 с. 49. Никитин С.П. Коньюнктура мировых товарных рынков: преемственность и специфика. / С.П. Никитин. – М.: Международные отношения, 1982. -216с. 50. Ожегов С.И. Толковый словарь русского языка. / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова. – М., 1994. с.414. 51. Оксентюк Б.А. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Богдана Андріївна Оксентюк, Ольга Михайлівна Фроленко // Галицький економічний вісник, — Тернопіль: ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 198-204. 52. Оксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf. 53. Основи охорони праці [Текст] : підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. – К. : Основа, 2006. – 448 с. 54. Павленчик А.О. Формування та функціонування ринку сільськогосподарської продукції. Автореферат на здобуття ступеня к.е.н. Спеціальність 08.00.04. – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Львів, 2008. – 20 с. 55. Піскоппель Ф.Г. Основи вивчення кон’юнктури капіталістичного господарства. / Ф.Г. Піскопель – М.: Вид-во ІМО, 1960. – с.212. 56. Про перспективи виробництва і переробки молока в Україні в 2019 році . - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://shuvar.com/news/3672/Pro-perspektyvy-vyrobnytstva-i-pererobky-moloka-v-Ukrayini-v-2019-rotsi 57. Ринок м'яса та м'ясопродуктів в Україні за 2017-2019 роки. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://agropolit.com/infographics/view/94 58. Сальман І. Ю. Сучасний стан світового агропродовольчого ринку та місце в ньому України / Ю. Сальман, М. І. Ібатулін //Економіка і держава. - 2015. - № 11. - С. 25-27. 59. Свестуньков С.Г. Методы маркетинговых исследований. Учеб.пособие./ С.Г. Свестуньков. – СПб.: Издательство ДНК, 2003.- 352с. 60. Свестуньков С.Г. Прогнозирование экономической коньюнктуры в маркетинговых исследованиях. / С.Г. Свестуньков – Спб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1997.- 106с. 61. Семенюк С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 62. Семенюк С.Б. Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг / С.Б. Семенюк // «Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки та прогнози на рубежі двох тисячоліть»: VI міжн. наук-теор. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених 20 квітня 2008р. – Тернопіль: Астон, 2008. – С. 402-404. 63. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / С.Б. Семенюк // Галицький економічний вісник. – 2015. – Вип.2(49). – С. 204-212 64. Скибінський С.В. Маркетинг: У 2ч. / С.В. Скибінський. – Львів: Вид-во Львівської комерційної академії, 2000.- Ч1. – 640с. 65. Старостіна А.О. Маркетинг. Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В.Крикавський та ін., за ред.. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1070с. 66. Статистика рынка товаров и услуг / Под ред. И.К. Беляевского.-М.: Финансы и статистика, 1995.-432с. 67. Терминологический словар маркетинга [Электронный ресурс] / ред.. Г.Л. Багиева. - Режим доступа: . https://www.marketing.spb.ru/read/docum/a21.htm 68. Український клуб аграрного бізнесу [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://ucab.ua/ua/doing_agribusiness/agrarni_rinki/ovochi 69. Управление маркетинговыми проектами на предприятии: Учебное пособие / Мамонтов С.А., Глебова Н.М. - М.:НИЦ ИНФРА-М, 2015. - 174 с 70. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – Режим доступу до журн.:http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf 71. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку /В. А. Фалович, О. С. Довгунь // Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf 72. Філія «Рідний край» ПрАТ «Зернопродукт МХП». - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://milkua.info/uk/post/filia-ridnij-kraj-prat-zernoprodukt-mhp 73. Хаксевер К., Рендер Б., Рассел Р., Мердик Р. Управление и организация в сфере услуг. – 2-е изд. / Пер. с англ. Под ред. В.В.Кулибановой. – СПб.: Питер, 2002. – 752с. 74. Чан Кім. Як стратегія змінює ринок / Чан Кім (Chan Kim), Рене Моборн (Renee Mauborgne) // Інтернетпортал для управлінців. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.management.com.ua/strategy/str188.html 75. Шумпетер Й. Теория экономического развития: Пер. с нем./ Й. Шумпетер. – М.: Прогресс, 1982. – 455с. 76. Які перспективи зернового ринку України до 2030 року. - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://delo.ua/business/jaki-perspektivi-zernovogo-rinku-ukrajini-do-2030-roku-344436/ 77. Яцишина Л.К. Дослідження ринку овочів і фруктів в Україні. / Л.К. Яцишина // Економіка та держава. – 2019, № 2.- С. 105–109.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат (Кравчук).pdf366,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
магістерська (Кравчук).pdf2,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора