Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29518
Назва: Управління товарною номенклатурою та асортиментом на підприємстві
Інші назви: Management of enterprise product range
Автори: Осовська, Любов Володимирівна
Osovska, Lyubov
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Осовська Л.В. Управління товарною номенклатурою та асортиментом на підприємстві : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Л.В. Осовська — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 11 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 17-гру-2019
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Рожко, Наталія Ярославівна
Члени комітету: Винник, Тетяна Михайлівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
товар
товарна номенклатура
товарний асортимент,
маркетингова товарна політика
product
product range
commodity nomenclature
marketing commodity policy
Кількість сторінок: 104
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» –Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2019. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення формування товарної номенклатури та асортименту на підприємстві ПСК «Теко». Запропоновано та обґрунтовано комплексну систему управління товарною номенклатурою та асортиментом на підприємстві в ринкових умовах. Робота пройшла апробацію підприємстві, де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 "Marketing". –Ternopil Ivan Puluj NationalTechnical University. – Ternopil, 2019. Recommendations on improvement of formation of the commodity nomenclature and assortment at the enterprise of PSC "Teko" are developed. The complex system of management of commodity nomenclature and assortment at the enterprise under market conditions is offered and substantiated. The work was approved by the company, which confirmed the practical value of certain provisions of the study.
Зміст: Вступ 1. Розділ 1. Теоретичні засади управління товарною номенклатурою та асортиментом 1.1. Поняття товарної номенклатури та асортименту, їх місце в системі маркетингу 1.2. Методика формування маркетингової товарно-асортиментної політики Висновки до розділу 1 Розділ 2. Аналіз управління товарною номенклатурою та асортиментом на підприємстві ПСК «Теко» 2.1. Маркетингова діяльність підприємства на ринку міста Тернополя. 2.2. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства Висновки до розділу 2 Розділ 3. Напрями вдосконалення управління товарною номенклатурою та асортиментом на підприємстві ПСК «Теко» 3.1. Стратегічні рішення щодо планування розвитку товарної політики підприємства 3.2. Розробка та управління маркетинговим комплексом досліджуваного підприємства Висновки до розділу 3 Розділ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності підприємства Висновки до розділу 4 Розділ 5. Обґрунтування економічної ефективності 5.1 Оцінка ефективності пропонованих заходів на ПСК «Теко» Висновки до розділу 5 Розділ 6. Охорона праці в галузі 6.1 Організація охорони праці на підприємстві 6.2. Оцінка стану охорони праці на досліджуваному підприємстві Висновки до розділу 6 Розділ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях 7.1. Організація пожежної безпеки на підприємстві Висновки до розділу 7 Висновки Список використаних джерел Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29518
Власник авторського права: © Осовська Любов Володимирівна, 2019
Перелік літератури: 1.НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 29.01.1998 р. – № 9. 2.НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 р. – № 255. 3.НПАОП 0.00-6.03-93 «Порядок опрацювання та затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 21.12.1993 р. – № 132. 4.Армстронг Г. Маркетинг: Загальний курс: Навчальний посібник. /пер. з англ. / Г Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с. 5.Багиев Г. Л. Маркетинг /Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, Х. Анн. – СПб.: Питер, 2005. – 733 с. 6.Блайт Дж. Основы маркетинга /Дж. Блайт. – К.: Знання-Прес, 2003. – 493 с. 7.Балабанов И. Т. Инновационный менеджмент / И. Т. Балабанов. – С.Пб: Питер, 2000. – 208 с. 8.Балабанова Л. В. Стратегическое маркетинговое планирование в современенных торговых предприятиях / Л. В. Балабанова, В. В. Слипенький // «Управління підприємствами: проблеми та шляхи їх вирішення»: Матеріали міжнар.наук.–практ. конф. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2003.–Т.2.– С.89–92. 9.Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 448 с. 10..Барашков С. В. Территориальный и отраслевой аспекты управления конкурентоспособностью продукции [Електронний ресурс] / С. В. Барашков. – Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru. 11.Бережная Е. В. Математические методы моделирования экономических систем : учеб. пособие / Е. В. Бережная, В. И. Бережной. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Финансы и статистика, 2006. – 432 с. 107 12.Бугайчук Т. В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / Т. В. Бугайчук, В. А. Устименко. – Харків.: Торнадо, 2008. –280 с. 13.Валітов С. С. Конкурентне право України [Текст]: навчальний посібник /С. С. Валітов. – К.: Юрінком Інтер, 2006. – 432 с. 14.Вачевський М. В. Інтелектуальна власність: теорія і практика інноваційної діяльності: підручник /М. В. Вачевський, В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон [та ін.]. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 448 с. 15.Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2002. – 268 с. 16.Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих решений и российская практика / Т.А.Гайдаенко. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 480 с. 17.Гетьман О. О. Економічна діагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал.– К.: ЦУЛ, 2007.–307с. 18.Джефкінс Ф. Реклама: практ. посібник:пер. з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкінс, Д. Ядін (доп.і ред.) — 2-ге укр. вид., випр. і доп. — К. : Знання, 2008. — 565c. 19.Дюпюи А. И. Диагностика интенсивности конкурентной борьбы на рынке [Електронний ресурс] / А. И. Дюпюи, С. М. Котов. – Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru. 20.Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник / Л. Ф. Єжова — К.: КНЕУ, 2002.— 560 с. 21.Завгородняя А. В. Маркетинговое планирование / А. В. Завгородняя, Д. О. Ямпольская. – СПб.: Питер, 2002. –352 с. 22.Зінь Е. А. Планування діяльності підприємства: Підручник / Е. А. Зінь, М. О.Турченюк. – К.: ВД «Професіонал», 2004.– 320 с. 23.Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія / С. М. Ілляшенко. — Суми: Унів. книга, 2009. — 328 с. 108 24.Инновационный менеджмент: Учеб. для вузов / С. Д. Ильенкова, Л. М. Гохберг, С. Ю. Ягудин и др.; Под ред. С. Д.Ильенковой. – М.: ЮНИТИ, 2000. – 327 с. 25.Инновационный менеджмент: Учеб. пособие / Под ред. Л. Н. Оголевой. – М.: ИНФРА–М, 2001. – 238 с. 26.Информационное обеспечение управления конкурентоспособностью [Електронний ресурс] / [под ред. Светунькова С. Г.]. – Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru. 27.Кіндрацька Г. І. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб / Г. І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. – 366 с. 28.Конкурентная диагностика фирмы: концепция, содержание, методы: монография / Л. С. Шевченко, В. И. Торкатюк, Н. А. Кизим, А. Л. Шутенко; НИЦ индустр. пробл. развития, Харьк. нац. акад. гор. х-ва НАН Украины. — Х.: ИНЖЭК, 2008. — 240 с. 29.Криппендорф К. 36 стратегий для победы в эпоху конкуренции / К. Криппендорф: Пер. с англ.. – СПб. : Питер, 2005. – 256 с. 30.Кузнецов А.В. Конкурентные стратегии международного бизнеса: Краткий курс лекций / А. В. Кузнецов. – Учреждение образования Федерации профсоюзов Беларуси; Международный ин–т трудовых и социальных отношений. – Минск : Асобны Дах, 2004. – 79 с. 31.Кузьмін О. Є. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації): Навч. посібник для студ. спец. «Міжнародна економіка» / О. Є. Кузьмін, Н. І. Горбаль. — Л.: Вид-тво Національного ун–ту «Львівська політехніка», 2004. — 188с. 32.Кундышева Е.С. Математическое моделирование в экономике: учеб. пособие / Е. С. Кундышева. – М. : Дашков и К, 2007. - 352 с. 33.Маркетинг відносин в системі управління підприємством: монографія / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишева; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 280 с. 109 34.Маркетинг менеджмент: новые решения: моногр. / А. А. Шубин, И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко, А. А. Ворошилова, Д. В. Махноносов; Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. — Донецк, 2007. — 326c. 35.Маркетинг: навч. посіб. / Н. І. Волкова, Т. О. Окландер, Е. М. Забарна, О. М. Козакова, О. Б. Мішина, С. І. Рассадникова, Н. О. Черепанова; Одес. нац. політехн. ун-т. — О.: Наука і техніка, 2009. — 160 с. 36.Маркетинг: навч. посіб. / О. С. Іванілов, М. В. Чорна, Т. Б. Кушнір, Л. М. Філіпішина, Ю.А. Сімех. — 2-е вид., доповн. і переробл. — Донецьк: Схід. вид. дім, 2009. – 236с. 37.Маркетинг: Навч. посіб. / С. М. Гончаров. - Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. — Рівне, 2007. — 364 с. 38.Маркетинг: навч. посіб. / Т. І. Бортник, В. І. Рибчак, А. О. Харенко; Уман. держ. аграр. ун-т. — Умань: УВПП, 2008. — 312 с. 39.Маркетинг: навч. посіб. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — 2-ге вид., виправл. та доповн. — К., 2007. — 228 с. 40.Маркетинг: підручник / А. О. Старостіна, Н. П. Гончарова, Є. В. Крикавський, В. Я. Заруба, О. Л. Каніщенко. — К.: Знання, 2009. — 1071 с. 41.Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій / Г.В. Афенченко, О.В. Богоявленський, В.С. Верлока, М.Д. Жердєв, О.Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 332 с. 42.Маркетингова політика розподілу: конспект лекцій / С. Є. Петропавловська, В. Є. Командровська, О. В. Хмельницька; Нац. авіац. ун- т. — К., 2008. — 48 с. 43.Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. / В. А. Герцик, Ю. К. Федорова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 148 c. 44.Маркетингова товарна політика: підручник / В. Я. Кардаш, О. К. Шафалюк, М. Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — 2-ге вид., переробл. — К., 2009. — 419 с. 110 45.Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. — К.: Дакор: КНТ, 2008. — 184 с. 46.Маркетинговий аналіз: навч. посіб. / В. В. Липчук, І. Г. Яців, Б. М. Гошко, О. Й. Гошко. — К.: Академвидав, 2008. — 216 с. 47.Маркетинговий менеджмент у сучасній світовій практиці. Проект «Синергія» - фаховий аналіз іноземною мовою: навч. посіб. / Ю. Є. Петруня, С. П. Кожушко, Г. І. М'ясоїд; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2008. — 272с. 48.Менеджмент і маркетинг: Навч. посіб. / В. Б. Яковенко; Європ. ун-т. — К., 2007. — 144 с. 49.Менеджмент і маркетинг: навч. посіб.: у 2 ч. Ч. 1 / Г. В. Лагутін, В. О. Поколенко, В. Б. Яковенко, А. В. Шпаков, Г. М. Рижакова; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 68 с. 50.О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Дж. О’Шонесси /Пер. с англ. под ред. Д. О.Ямпольской. – С.Пб: Питер, 2001. – 964 с. 51.Олехнович Г.И. Конкурентные стратегии на мировых рынках : Курс лекций / Г. И. Олехнович . – М. : Изд-во деловой и учеб. лит., 2005. – 256 с. 52.Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В. В.Березуцького – Х.: Факт, 2005. – 480 с. 53.Піддубний І. О. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Навч. посіб. / І. О. Піддубний, А. І. Піддубна. - Харківський держ. економічний ун–т. –Х. : ВД «ІНЖЕК» , 2004. –264 с. 54.Портер М. Конкурентная стратегия. Методика анализа отраслей и конкурентов / М. Портер, [2-е изд.].– М.: АльпинаБизнесБукс, 2006. – 454 с. 55.Третьяков О. В., Зацарний В. В., Безсонний В. Л. Охорона праці: Навчальний посібник з тестовим комплексом на CD / За ред. К. Н. Ткачука. – К.: Знання, 2010. – 167 с. + компакт-диск. 56.Хершген Х. Маркетинг: Основы профессионального успеха: Учебник для вузов: / Х. Хершген. - Пер. с нем. . – М.: ИНФРА, 2000. – 334с. 57.Хруцкий В. Е. Современный маркетинг: настольная книга по 111 исследованию рынка /В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 559 с. 58.Черчиль Гилберт А. Маркетинговые исследования / А. Черчиль Гилберт – С.Пб: Питер, 2000. – 752 с. 59.Чудаков А. Д. Логистика / А. Д.Чудаков. - Учебник. – М.: Издательство РДЛ, 2003. – 480 с. 60.Чухрай Н., Патора Р. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві: Підручник / Н. Чухрай, Р. Патора – К.:КОНДОР, 2006. – 308 с. 61.Щербина В. С. Господарське право: Підручник /В. С. Щербина. – К.: Юрінком Інтер, 2006. – 656 с. 62.Шанк Дж. К., Говиндараджан В. Стратегическое управление затратами: Новые методы увеличения конкурентоспособности. – СПб.: ЗАО «Бизнес Микро», 1999. – 288 с. 63.Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика.- М.: Изд-во «Акалис», 1996.-272 с. 64.Schnitzler L. Kunde als Konig // Wirtschaftswoche. – 1996. - № 43. 65.William D. Bygrave The portable MBA in entrepreneurship, John Willey & Sons, Inc., New York. 1994. 66.Wooton S., Horne T., Strategic Planning: The Nine Step Programme. Kogan Page, 1997.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osovska_AVTOREF_ Elart.pdf600,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Osovska_DYPL_Elart (1).pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора