Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29515
Назва: Вдосконалення елементів системи просування підприємства з використанням засобів цифрового маркетингу
Інші назви: Improvement of components of enterprise promotion system using the digital marketing facilities
Автори: Кусторовська, Христина Володимирівна
Kustorovska, Hrystyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кусторовська Х.В. Вдосконалення елементів системи просування підприємства з використанням засобів цифрового маркетингу : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Х.В. Кусторовська. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 8 с.
Дата публікації: гру-2019
Дата внесення: 17-гру-2019
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Піняк, Ірина Любомирівна
Члени комітету: Маркович, Ірина Богданівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
ринок
інтерактивний маркетинг,
маркетинг в соціальних мережах
політика просування
цифровий маркетинг
market
promotion policy
interactive marketing
digital marketing
Кількість сторінок: 138
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 “Маркетинг”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2019 р. Здійснено огляд ринку світлотехнічної продукції та тенденцій його розвитку. Проаналізовано використання методів цифрового маркетингу на ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА»; виявлено напрями підвищення ефективності використання методів інтерактивного маркетингу досліджуваного підприємства..
Research on obtaining a master's educational qualification on a specialty 075 "Marketing". - Ternopil Ivan Pulyuy National Technical University. - Ternopil, 2019. The review of the market of lighting products and trends of its development. The use of digital marketing methods at OJSC VATRA Corporation LLC is analyzed; directions of increase of efficiency of use of methods of interactive marketing of the investigated enterprise are revealed.
Зміст: Вступ Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти цифрового маркетингу на підприємстві 1.1. Цифровий маркетинг: специфічні ознаки та відмінності від традиційних маркетингових технологій 1.2. Принципи функціонування цифрового маркетингу 1.3. Характеристика основних інструментів та методів маркетингу в мережі Інтернет Висновки до розділу 1 Розділ 2. Застосування технологій цифрового маркетингу у просуванні товарів ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА» на внутрішньому ринку 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства, аналіз його маркетингової діяльності 2.2. Огляд ринку світлотехнічної продукції України 2.3. Аналіз методів інтерактивного маркетингу в системі просування ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА» Висновки до розділу 2 Розділ 3. Напрями вдосконалення цифрового маркетингу на ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА» 3.1. Роль цифрового маркетингу у просуванні товарів Корпорації «Ватра» на внутрішньому ринку 3.2. Розробка напрямів вдосконалення ефективності методів інтерактивного маркетингу підприємства Висновки до розділу 3 Розділ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності Висновки до розділу 4 Розділ 5. Обґрунтування економічної ефективності Висновки до розділу 5 Розділ 6. Охорона праці в галузі 6.1. Організація охорони праці на ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА» 6.2. Планування та фінансування робіт з охорони праці на підприємстві. Оцінка стану охорони праці 6.3. Економічна оцінка заходів з охорони праці Висновки до розділу 6 Розділ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях Висновки до розділу 7 Висновки Додатки Список використаних джерел
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29515
Власник авторського права: © Кусторовська, Христина Володимирівна, 2019
References: Армстронг Г. Маркетинг: Загальний курс: Навчальний посібник. /пер. з англ. / Г Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с. 2. Багиев Г. Л. Маркетинг /Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, Х. Анн. – СПб.: Питер, 2005. – 733 с. 3. Багиев Г. Л. Маркетинг: Учеб. для вузов / Г. Л.Багиев, В. М.Тарасевич, Х.Анн; Под общ. ред. Г.Л.Багиева. – 2–е изд., перераб. и доп. – М.: Экономика, 2001. – 718 с. 4. Багиев Г.Л. Интерактивные модели маркетинговых решений на виртуальных рынках / Г. Л. Багиев, И. В. Успенский, В. И. Ченцов. – Санкт- Петербург: СПГУЗиФ, 1998. – 348 с. 5. Балабанов И. Т. Инновационный менеджмент / И. Т. Балабанов. – С.Пб: Питер, 2000. – 208 с. 6. Балабанов И. Т. Интерактивный бизнес / И. Т. Балабанов. – Санкт- Петербург: "Питер", 1998. - 124 с. 7. Блайт Дж. Основы маркетинга /Дж. Блайт. – К.: Знання-Прес, 2003. – 493 с. 8. Большой экономический словарь / [Сост.: А. Б. Борисов]. – Издание 2-е перераб. и доп. – М.: Книжный мир, 2007. – 860 с. 9. Вачевський М. В. Інтелектуальна власність: теорія і практика інноваційної діяльності: підручник /М. В. Вачевський, В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон [та ін.]. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 448 с. 10. Винс И. Как сделать бизнес в Internet / И. Винс. – Пер. с англ., 3-є изд. – К.; М.; СПб.: Диалектика, 1998. – 234 с. 11. Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті / І. С. Вовчак. – Тернопіль: Карт-бланш, 2001 – 354 с. 12.Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2002. – 268 с. 139 13.Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих решений и российская практика / Т.А.Гайдаенко. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 480 с. 14. Галкин С. Е. Бизнес в Интернет / С. Е. Галкин. – М: "Центр", 1998. – 432 с. 15.Гетьман О. О. Економічна діагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал.– К.: ЦУЛ, 2007.–307с. 16.Гогіташвілі Г. Г. Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами: Навч. посіб. / Г. Г.Гогіташвілі, Є.Т. Карчевські, В. М. Лапін. – К.: Знання, 2007. – 367 с. 17.Дегтярев А. Р. Изобразительные средства рекламы. Cлово, композиция, стиль. цвет. / А. Р. Дегтярев — М. : ГРАНД, 2006. — 256с. 18. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1993, N 27. – ст.289 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/46-93 19.Джефкінс Ф. Реклама: практ. посібник:пер. з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкінс, Д. Ядін (доп.і ред.) — 2-ге укр. вид., випр. і доп. — К. : Знання, 2008. — 565c. 20. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг / Л. Ф. Єжова. – Київ: В-тво Київського нац. екон. університету, 2002. – 560 с. 21.Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник / Л. Ф. Єжова — К.: КНЕУ, 2002.— 560 с. 22. Желтые страницы World Wide Web. – К: Диалектика, 1997. – 540 с. 23.Завгородняя А. В. Маркетинговое планирование / А. В. Завгородняя, Д. О. Ямпольская. – СПб.: Питер, 2002. –352 с. 24. Закон України «Про Антимонопольний комітет України». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1993, N 50. – ст.472[електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/46-93 140 25. Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1996, N 36. – ст.164 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/236/96- %D0%B2%D1%80 26. Закон України «Про захист економічної конкуренції». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 2001, N 12. – ст.64. [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2210-14 27. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.– Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 27, ст.218 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4004-12 28. Закон України «Про загальнообов’язкове державне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності». – Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, N 46-47, ст.403[електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1105-14 29. Закон України «Про захист прав споживачів». – Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР). – 1991, N 30. – ст.379[електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 30. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1994, N 7. – ст. 36 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3689-12 31. Закон України «Про охорону праці». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1992, N 49. – ст.668 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/anot/2694-12 32. Закон України «Про пожежну безпеку». –Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 5, ст. 21[електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3745-12 141 33. Закон України «Про природні монополії». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). –2000, N 30. – ст.238 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1682-14 34. Закон України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності». – Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, N 45, ст.397 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/anot/1045-14 35. Закон України «Про рекламу». – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1996, N 39. – ст. 181 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 36.Инновационный менеджмент: Учеб. для вузов / С. Д. Ильенкова, Л. М. Гохберг, С. Ю. Ягудин и др.; Под ред. С. Д.Ильенковой. – М.: ЮНИТИ, 2000. – 327 с. 37.Инновационный менеджмент: Учеб. пособие / Под ред. Л. Н. Оголевой. – М.: ИНФРА–М, 2001. – 238 с. 38.Інформаційні системи і технології в економіці: Нав. посібник./ за ред. Пономоренко В. С. — К.: Академія, 2002. —542 с. 39. Каталано Ф., Смит Б. Internet-маркетинг для «чайников» / Ф. Каталано, Б. Смит. Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005 – 304 с. 40.Кеворков В. В. Политика и практика маркетинга на предприятии [Електронний ресурс] / В. В. Кеворков, С. В. Леонтьев. – Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru. 41. Кент П. Internet / П. Кент. – М.: ЮНИТИ, – 320 с. 42. Кодекс законів про працю України. – Затверджується Законом N 322- VIII від 10.12.71 ВВР, 1971, додаток до N 50, ст. 375[електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/322-08 43.Криппендорф К. 36 стратегий для победы в эпоху конкуренции / К. Криппендорф: Пер. с англ.. – СПб. : Питер, 2005. – 256 с. 44.Крупка Ю. М. Правові основи підприємницької діяльності: навчальний посібник /Ю. М. Крупка. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 480 с. 142 45.Маркетинг XXI століття. Тенденції концептуального розвитку / Л. О. Стрій. — О.: Фенікс, 2009. — 64 с. 46.Маркетинг відносин в системі управління підприємством: монографія / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишева; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 280 с. 47.Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: зб. тез та доп. Третьої міжнар. наук.-практ. конф., 1 - 3 жовт. 2009 р., Суми / Ред.: C. М. Ілляшенко; Сум. держ. ун-т, каф. маркетингу, Сум. регіон. центр інтелект. розв., Укр. асоц. маркетингу. — Суми: Мрія-1, 2009. — 292 с. 48.Маркетинг інновацій: навч. посіб. / Д. В. Табачник, Ю. В. Каракай, А. М. Гуржій; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка». — Луганськ, 2009. — 288 с. 49.Маркетинг менеджмент: новые решения: моногр. / А. А. Шубин, И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко, А. А. Ворошилова, Д. В. Махноносов; Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. — Донецк, 2007. — 326c. 50.Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В. Н. Парсяк. — К.: Наук. думка, 2007. — 256 с. 51.Маркетинг: навч. посіб. / Н. В. Васюткіна; Європ. ун-т. — К., 2007. — 227 с. 52.Маркетинг: навч. посіб. / Н. І. Волкова, Т. О. Окландер, Е. М. Забарна, О. М. Козакова, О. Б. Мішина, С. І. Рассадникова, Н. О. Черепанова; Одес. нац. політехн. ун-т. — О.: Наука і техніка, 2009. — 160 с. 53.Маркетинг: навч. посіб. / О. С. Іванілов, М. В. Чорна, Т. Б. Кушнір, Л. М. Філіпішина, Ю.А. Сімех. — 2-е вид., доповн. і переробл. — Донецьк: Схід. вид. дім, 2009. – 236с. 54.Маркетинг: Навч. посіб. / С. М. Гончаров. - Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. — Рівне, 2007. — 364 с. 55.Маркетинг: навч. посіб. / Т. І. Бортник, В. І. Рибчак, А. О. Харенко; Уман. держ. аграр. ун-т. — Умань: УВПП, 2008. — 312 с. 143 56.Маркетинг: навч. посіб. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — 2-ге вид., виправл. та доповн. — К., 2007. — 228 с. 57.Маркетинг: навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. — К.: Знання, 2007. — 325 с. 58.Маркетинг: навч. посіб. для студ. / І. Д. Падерін, К. В. Комарова, К. О. Сорока, С. А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. — Д., 2007. — 200 с. 59.Маркетинг: підручник / А. О. Старостіна, Н. П. Гончарова, Є. В. Крикавський, В. Я. Заруба, О. Л. Каніщенко. — К.: Знання, 2009. — 1071 с. 60.Маркетинг: підручник / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак, Н. В. Куденко, О. О. Бєляєв, Т. Є. Оболенська; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана». — К., 2008. — 600 с. 61.Маркетинг: підручник / Н. В. Бутенко. — К.: Атіка, 2008. — 300 с. 62.Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. пр. N 14 / Ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 252 с. 63.Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. пр. N 15 / Ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 446 с. 64.Маркетинг: учеб. пособие / Б. И. Сергеев, Г. Я. Харичева, Д. В. Чудаков, А. А. Анфалов, Е. Н. Бобарыкина; Крым. экон. ин-т ГВУЗ «Киев. нац. экон. ун-т им. В.Гетьмана». — Симф.: Феникс, 2008. — 480 с. 65.Маркетингова інноваційна політика: навч. посіб. / Н. С. Палій; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського, каф. економіки і упр. інновац. діяльністю. — Донецьк, 2008. — 130 c. 66.Маркетингова інформація: навч. посіб. / Л. О. Шелюк, Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, Р. Патора; Рівнен. ін-т слов'янознавства Київ. славіст. ун-ту. — Рівне: Вид. О.Зень, 2008. — 447 с. 67.Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій / Г.В. Афенченко, О.В. Богоявленський, В.С. Верлока, М.Д. Жердєв, О.Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 332 с. 68.Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т «Львів. Політехніка». — Л., 2009. — 232 с. 144 69.Маркетинговий менеджмент у сучасній світовій практиці. Проект «Синергія» - фаховий аналіз іноземною мовою: навч. посіб. / Ю. Є. Петруня, С. П. Кожушко, Г. І. М'ясоїд; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2008. — 272с. 70.Маркетинговий менеджмент: конспект лекций / Р. Х. Иванова; Харьк. нац. экон. ун-т. — Х.: ИНЖЭК, 2007. — 120 с. 71.Маркетинговий менеджмент: конспект лекцій / О. П. Третьяк, К. В. Ларіна; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 80 с. 72.Маркетинговые показатели: Более 50 показателей, которые важно знать каждому руководителю = Marketing metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master / П. У. Фэррис, Н. Т. Бендл, Ф. И. Пфайфер, Д. Дж. Рейбштейн. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2009. — 480 с. 73.Математичні моделі та інформаційні технології управління рекламною діяльністю: монографія / В. К. Галіцин, О. П. Суслов, В. В. Дем'яненко, С. Д. Потапенко; Галиц. Акад. — Івано-Франківськ, 2009. — 144 с. 74.Менеджмент і маркетинг: Навч. посіб. / В. Б. Яковенко; Європ. ун-т. — К., 2007. — 144 с. 75.Менеджмент і маркетинг: навч. посіб. / В.І. Перебийніс, Л.М. Бойко, В.В. Писаренко, Є.О. Адоньєв, С.М. Бранінець; Полтав. держ. аграр. акад. — Полтава: ФОП Говоров С.В., 2007. — 344 c. 76.Менеджмент і маркетинг: навч. посіб.: у 2 ч. Ч. 1 / Г. В. Лагутін, В. О. Поколенко, В. Б. Яковенко, А. В. Шпаков, Г. М. Рижакова; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 68 с. 77. Наказ № 65 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду. – [електронний ресурс] // режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE17588.html 78.Оксанич А. П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320с. 145 79. Основи законодавства України про охорону здоров’я. –Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, N 4, ст.19 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2801-12 80.Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В. В.Березуцького – Х.: Факт, 2005. – 480 с. 81.Основні чинні кодекси і закони України /укладач Ю. П. Єлісовенкою – К.: Махаон, 2010. – 976 с. 82.Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. – Суми: Університетська книга, 2009. – 540 с. 83.Петренко В. Р. Інформаційні системи і технології маркетингу: Лабораторний практикум: Навч. посіб. / В. Р. Петренко, І. Г. Кротюк, О. П. Костенко. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 464с. 84. Примак Т. О. Маркетинг/ Т. О. Примак.: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с. 85. Про внесення змін до Закону України "Про лізинг". – Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 2004, N 15, ст.231[електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1381-iv 86. Про затвердження Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку. – Антимонопольний комітет; Розпорядження, Методика від 05.03.2002 № 49-р [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0317-02 87. Родионов И. И. Интернет. Предприниматель. Маркетинг / И. И. Родионов. – М: ВИНИТИ, 1997. – 222 с. 88.Русаловський А. В. Правові та організаційні питання охорони праці: Навч. посіб. – 4-те вид., допов. і перероб. / А. В. Русаловський. – К.: Університет «Україна», 2009. – 295 с. 89. Симонович С. Интернет. Лаборатория мастера. Работа в сети без проблем / С. Симонович, Г. Евсеев, В. Мураховский. – М.:АСТ-ПРЕСС КНИГА: Инфорком пресс, 2002. – 720 с. 146 90. Стельмах О. О. Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / О. О. Стельмах . – Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 11. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2000. – Т. 1. – С. 268-274. 91. Стельмах О.О. Використання онлайнового маркетингу та електронної комерції в комплексі маркетингових комунікацій / О. О. Стельмах . – Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 12. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2001. – Т. 1.– С. 339- 344. 92. Стельмах О.О. Інтернет як електронний засіб комунікацій у просуванні товарів та послуг / О. О. Стельмах . – Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 15. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2003. – Т. 2. – С. 250-258. 93. Стельмах О.О. Моніторинг інтерактивних маркетингових комунікацій / О. О. Стельмах . – Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 17. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2004. – Т. 1. – С. 210-214. 94. Стельмах О.О. Формування та розвиток Інтернет технологій в умовах ринку / О. О. Стельмах . – Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 13. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2002. – Т. 2. – С. 303-308. 95.Третьяков О. В., Зацарний В. В., Безсонний В. Л. Охорона праці: Навчальний посібник з тестовим комплексом на CD / За ред. К. Н. Ткачука. – К.: Знання, 2010. – 167 с. + компакт-диск. 96. Уилсон Р. Планирование стратегии Интернет-маркетинга / Р.Уилсон. – Пер. с англ. – М: "Издательский дом Гребенникова", 2003. – 261 с. 97. Указ Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». – Президент України. – Указ від 23.02.2001 № 113/2001 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/113/2001 147 98. Указ Президента України «Про реформування системи матеріально- технічного забезпечення народного господарства» /Президент України. – Указ від 21.12.1994 № 789/94 [електронний ресурс] // режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/789/94 99. Уолл Дзвид А. Использование World Wide Web / Дзвид А. Уолл. – К: Диалектика, 1997. – 134 с. 100. Успенский И. Интернет как инструмент маркетинга / И. Успенский. – Санкт-Петербург: "БХВ-Санкт-Петербург”, 2003 – 320 с. 101. Хершген Х. Маркетинг: Основы профессионального успеха: Учебник для вузов: / Х. Хершген. - Пер. с нем. . – М.: ИНФРА, 2000. – 334с. 102. Холмогоров В. Интернет-маркетинг. Краткий курс / В. Холмогоров. – Санкт-Петербург:"Питер", 2002. – 271 с. 103. Храмцов П. Лабиринт Internet. Практическое руководство / П. Храмцов. – М.:Электроинформ, 1996. – 235 с. 104. Хэнсон У. Internet-маркетинг / У. Хэнсон. – Учебно-практическое пособие. – Пер. Сангл. под ред. проф. Ю.А.Цыпкина. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 527 с
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кусторовська диплом.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
AR_ Кусторовська 2020.pdf530,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора