Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29511
Назва: Використання матеріалів на заняттях ESP: автентичні завдання чи традиційні підручники
Автори: Баб'як, Жанна
Джиджора, Ліліана
Перенчук, Ольга
Babiak, Janna
Dzhydzhora, Liliana
Perenchuk, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім.І.Пулюя
Бібліографічний опис: Баб’як Ж. Використання матеріалів на заняттях ESP: Автентичні завдання чи традиційні підручники / Ж.Баб’як, Л.Джиджора, О. Перенчук // Освітні обрії. – 2019. - №1(48). – с.12-16.
Журнал/збірник: Освітні обрії
Випуск/№ : 1
Том: 48
Дата публікації: 2019
Дата подання: 30-бер-2019
Дата внесення: 17-гру-2019
Видавництво: Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Івано-Франківськ
УДК: 81.271.12
Теми: автентичні матеріали
англійська мова професійного спрямування
підручник
викладання
вивчення
внутрішні джерела
зовнішні джерела
authentic materials
English for Specific Purposes (ЕSР)
textbook
teaching context
learning
context
internal sources
external sources
Діапазон сторінок: 12-16
Початкова сторінка: 12
Кінцева сторінка: 16
Короткий огляд (реферат): Стаття має на меті проаналізувати та порівняти використання автентичних матеріалів і традиційних підручників на заняттях ESP. Автори порівнюють переваги і можливі недоліки обох типів матеріалів. У статті також йдеться про ставлення і преференції викладачів ESP щодо доцільності вибору того чи іншого матеріалу. З цією метою авторами було проведено соціологічне дослідження із залученням викладачів ESP кафедри української та іноземних мов Тернопільського національного університету імені І. Пулюя. У статті робиться спроба розробити деякі рекомендації стосовно вибору навчального матеріалу для занять ESP.
The purpose of the article is to analyze and compare the use of authentic materials and textbooks in nglish for Specific Purposes learning and teaching context. The authors compare the benefits and possible drawbacks of both types of materials. The article focuses on teachers' attitude and opinions regarding the appropriateness and exploitability of each source and their preferences and reasons for materials election. A specially designed questionnaire was conducted, addressing the questions of materials selection, teachers' preferences regarding authentic materials or textbooks and selection criteria applied by the ESP lecturers of I. Puluj TNTU. The authors made an attempt to offer some recommendations regarding materials selection in ESP setting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29511
Власник авторського права: © Ж. Баб'як, Л. Джиджора, О. Перенчук, 2019
Перелік літератури: 1. Александров В. М. Методика інтенсивного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови: автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.02 / В. М. Александров. Одеса, 2009. 24 с. 3. Dudley-Evans, T. and Maggie Jo St John. Developments in ESP (A multi
2. Ansary, H., & Babaii, E. "Universal characteristics of EFL/ESL textbook: A step towards systematic textbook evaluation" The Internet TESL Journal, Vol. 8. 2002. № 2. Pp 1–8.
3. Dudley-Evans, T. and Maggie Jo St John. Developments in ESP (A multidisciplinary approach) / Dudley Evans, T. and Maggie Jo St John. Cambridge: Cambridge University Press, 1998. 301p.
4. English for Specific Purposes (ESP) in Ukraine. A Baseline Study / Astanina, N., H. Bakaieva, I. Beliayeva, A. Boiko, O. Borysenko, N. Cherkashina, N. Filippova, A. Khodtseva, L. Klymenko, S.Kostrytska, T. Kozymyrska, I. Shevchenko, T.Skrypnyk, N. Todorova and I. Zuyenok. 2004. Kyiv: Lenvit. 122 р.
5. Gilmore, A. A comparison of textbook and authentic interactions. ELT. 2004. Journal 58/4. Oxford University Press.
6. Gilmore, A. "Authentic materials and authenticity in foreign language learning". Language Teaching. 2007. Vol. 40(02). P. 97–118. Doi:10.1017/ S0261444807004144
7. Hutchinson, T. and Torres, E. The Textbook as Agent of Change. ELT. 1994. Journal. Vol. 48. No 4. P. 315–328.
8. Jordan, R. English for Academic Purposes: A guide and resource book for teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1997.
9. Knight J. Five Truths about Internationalization. International Higher Education. Jane Knight / Boston College Magazine. 2012. № 69. URL: www.bc.edu/cihe.
10. Lee W. Authenticity revisited: Text authenticity and learner authenticity. ELT Journal. 1995. Vol. 49. № 4. Р. 323–328.
11. MacDonald M. N., Badger R., Dasli M. Authenticity, culture and language learning. Language and Intercultural Communication. 2006. Vol.6 (3/4). Р. 250–261.
12. Swales, J. (1980) ESP-The textbook problem. English for Specific Purposes (ESPJ). Vol. 1. P. 11–23.
13. Tariq Mahmood Khan, Ghulamullah, M. Naeem Mohsin, Ashig Hussain Dogar and Ahmed Sher Awan. Needs Analysis of English for Occupational and Specific Purposes: International Journal of Social Sciences and Education. 2011. Vol. 1. Issue 4. P. 632–643.
References: 1. Aleksandrov V. М. Metodyka intensyvnoho navchannya inzheneriv profesiyno-orientovanoi angliyskoi movy: autoref. disser. … cand. ped. nauk: 13.00.02. Odessa, 2009. 24 s.
2. Ansary, H., & Babaii, E. "Universal characteristics of EFL/ESL textbook: A step towards systematic textbook evaluation" The Internet TESL Journal, Vol. 8. 2002. № 2. Pp 1–8.
3. Dudley-Evans, T. and Maggie Jo St John. Developments in ESP (A multidisciplinary approach) / Dudley Evans, T. and Maggie Jo St John. Cambridge: Cambridge University Press, 1998. 301 p.
4. English for Specific Purposes (ESP) in Ukraine. A Baseline Study / Astanina, N., H. Bakaieva, I. Beliayeva, A. Boiko, O. Borysenko, N. Cherkashina, N. Filippova, A. Khodtseva, L. Klymenko, S.Kostrytska, T. Kozymyrska, I. Shevchenko, T.Skrypnyk, N. Todorova and I. Zuyenok. 2004. Kyiv: Lenvit. 122 р.
5. Gilmore, A. A comparison of textbook and authentic interactions. ELT. 2004. Journal 58/4. Oxford University Press.
6. Gilmore, A. "Authentic materials and authenticity in foreign language learning". Language Teaching. 2007. Vol. 40(02). P. 97–118. Doi:10.1017/ S0261444807004144
7. Hutchinson, T. and Torres, E. The Textbook as Agent of Change. ELT. 1994. Journal. Vol. 48. No 4. P. 315–328.
8. Jordan, R. English for Academic Purposes: A guide and resource book for teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1997.
9. Knight J. Five Truths about Internationalization. International Higher Education. Jane Knight / Boston College Magazine. 2012. № 69. URL: www.bc.edu/cihe.
10. Lee W. Authenticity revisited: Text authenticity and learner authenticity. ELT Journal. 1995. Vol. 49. № 4. Р. 323–328.
11. MacDonald M. N., Badger R., Dasli M. Authenticity, culture and language learning. Language and Intercultural Communication. 2006. Vol. 6 (3/4). Р. 250–261.
12. Swales, J. (1980) ESP-The textbook problem. English for Specific Purposes (ESPJ). Vol. 1. P. 11–23.
13. Tariq Mahmood Khan, Ghulamullah, M. Naeem Mohsin, Ashig Hussain Hussain Dogar and Ahmed Sher Awan. Needs Analysis of English for Occupational and Specific Purposes: International Journal of Social Sciences and Education. 2011. Vol. 1. Issue 4. P. 632–643.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри української та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya_materialiv_na_zanyattyakh_ERS.pdf239,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора