Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаб'як, Жанна-
dc.contributor.authorДжиджора, Ліліана-
dc.contributor.authorПеренчук, Ольга-
dc.contributor.authorBabiak, Janna-
dc.contributor.authorDzhydzhora, Liliana-
dc.contributor.authorPerenchuk, Olga-
dc.date.accessioned2019-12-17T07:42:07Z-
dc.date.available2019-12-17T07:42:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.date.submitted2019-03-30-
dc.identifier.citationБаб’як Ж. Використання матеріалів на заняттях ESP: Автентичні завдання чи традиційні підручники / Ж.Баб’як, Л.Джиджора, О. Перенчук // Освітні обрії. – 2019. - №1(48). – с.12-16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29511-
dc.description.abstractСтаття має на меті проаналізувати та порівняти використання автентичних матеріалів і традиційних підручників на заняттях ESP. Автори порівнюють переваги і можливі недоліки обох типів матеріалів. У статті також йдеться про ставлення і преференції викладачів ESP щодо доцільності вибору того чи іншого матеріалу. З цією метою авторами було проведено соціологічне дослідження із залученням викладачів ESP кафедри української та іноземних мов Тернопільського національного університету імені І. Пулюя. У статті робиться спроба розробити деякі рекомендації стосовно вибору навчального матеріалу для занять ESP.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to analyze and compare the use of authentic materials and textbooks in nglish for Specific Purposes learning and teaching context. The authors compare the benefits and possible drawbacks of both types of materials. The article focuses on teachers' attitude and opinions regarding the appropriateness and exploitability of each source and their preferences and reasons for materials election. A specially designed questionnaire was conducted, addressing the questions of materials selection, teachers' preferences regarding authentic materials or textbooks and selection criteria applied by the ESP lecturers of I. Puluj TNTU. The authors made an attempt to offer some recommendations regarding materials selection in ESP setting.uk_UA
dc.format.extent12-16-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectавтентичні матеріалиuk_UA
dc.subjectанглійська мова професійного спрямуванняuk_UA
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectвивченняuk_UA
dc.subjectвнутрішні джерелаuk_UA
dc.subjectзовнішні джерелаuk_UA
dc.subjectauthentic materialsuk_UA
dc.subjectEnglish for Specific Purposes (ЕSР)uk_UA
dc.subjecttextbookuk_UA
dc.subjectteaching contextuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectcontextuk_UA
dc.subjectinternal sourcesuk_UA
dc.subjectexternal sourcesuk_UA
dc.titleВикористання матеріалів на заняттях ESP: автентичні завдання чи традиційні підручникиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Ж. Баб'як, Л. Джиджора, О. Перенчук, 2019uk_UA
dc.coverage.placenameІвано-Франківськuk_UA
dc.subject.udc81.271.12uk_UA
dc.relation.references1. Александров В. М. Методика інтенсивного навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови: автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.02 / В. М. Александров. Одеса, 2009. 24 с. 3. Dudley-Evans, T. and Maggie Jo St John. Developments in ESP (A multiuk_UA
dc.relation.references2. Ansary, H., & Babaii, E. "Universal characteristics of EFL/ESL textbook: A step towards systematic textbook evaluation" The Internet TESL Journal, Vol. 8. 2002. № 2. Pp 1–8.uk_UA
dc.relation.references3. Dudley-Evans, T. and Maggie Jo St John. Developments in ESP (A multidisciplinary approach) / Dudley Evans, T. and Maggie Jo St John. Cambridge: Cambridge University Press, 1998. 301p.uk_UA
dc.relation.references4. English for Specific Purposes (ESP) in Ukraine. A Baseline Study / Astanina, N., H. Bakaieva, I. Beliayeva, A. Boiko, O. Borysenko, N. Cherkashina, N. Filippova, A. Khodtseva, L. Klymenko, S.Kostrytska, T. Kozymyrska, I. Shevchenko, T.Skrypnyk, N. Todorova and I. Zuyenok. 2004. Kyiv: Lenvit. 122 р.uk_UA
dc.relation.references5. Gilmore, A. A comparison of textbook and authentic interactions. ELT. 2004. Journal 58/4. Oxford University Press.uk_UA
dc.relation.references6. Gilmore, A. "Authentic materials and authenticity in foreign language learning". Language Teaching. 2007. Vol. 40(02). P. 97–118. Doi:10.1017/ S0261444807004144uk_UA
dc.relation.references7. Hutchinson, T. and Torres, E. The Textbook as Agent of Change. ELT. 1994. Journal. Vol. 48. No 4. P. 315–328.uk_UA
dc.relation.references8. Jordan, R. English for Academic Purposes: A guide and resource book for teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1997.uk_UA
dc.relation.references9. Knight J. Five Truths about Internationalization. International Higher Education. Jane Knight / Boston College Magazine. 2012. № 69. URL: www.bc.edu/cihe.uk_UA
dc.relation.references10. Lee W. Authenticity revisited: Text authenticity and learner authenticity. ELT Journal. 1995. Vol. 49. № 4. Р. 323–328.uk_UA
dc.relation.references11. MacDonald M. N., Badger R., Dasli M. Authenticity, culture and language learning. Language and Intercultural Communication. 2006. Vol.6 (3/4). Р. 250–261.uk_UA
dc.relation.references12. Swales, J. (1980) ESP-The textbook problem. English for Specific Purposes (ESPJ). Vol. 1. P. 11–23.uk_UA
dc.relation.references13. Tariq Mahmood Khan, Ghulamullah, M. Naeem Mohsin, Ashig Hussain Dogar and Ahmed Sher Awan. Needs Analysis of English for Occupational and Specific Purposes: International Journal of Social Sciences and Education. 2011. Vol. 1. Issue 4. P. 632–643.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Aleksandrov V. М. Metodyka intensyvnoho navchannya inzheneriv profesiyno-orientovanoi angliyskoi movy: autoref. disser. … cand. ped. nauk: 13.00.02. Odessa, 2009. 24 s.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Ansary, H., & Babaii, E. "Universal characteristics of EFL/ESL textbook: A step towards systematic textbook evaluation" The Internet TESL Journal, Vol. 8. 2002. № 2. Pp 1–8.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Dudley-Evans, T. and Maggie Jo St John. Developments in ESP (A multidisciplinary approach) / Dudley Evans, T. and Maggie Jo St John. Cambridge: Cambridge University Press, 1998. 301 p.uk_UA
dc.relation.referencesen4. English for Specific Purposes (ESP) in Ukraine. A Baseline Study / Astanina, N., H. Bakaieva, I. Beliayeva, A. Boiko, O. Borysenko, N. Cherkashina, N. Filippova, A. Khodtseva, L. Klymenko, S.Kostrytska, T. Kozymyrska, I. Shevchenko, T.Skrypnyk, N. Todorova and I. Zuyenok. 2004. Kyiv: Lenvit. 122 р.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Gilmore, A. A comparison of textbook and authentic interactions. ELT. 2004. Journal 58/4. Oxford University Press.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Gilmore, A. "Authentic materials and authenticity in foreign language learning". Language Teaching. 2007. Vol. 40(02). P. 97–118. Doi:10.1017/ S0261444807004144uk_UA
dc.relation.referencesen7. Hutchinson, T. and Torres, E. The Textbook as Agent of Change. ELT. 1994. Journal. Vol. 48. No 4. P. 315–328.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Jordan, R. English for Academic Purposes: A guide and resource book for teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1997.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Knight J. Five Truths about Internationalization. International Higher Education. Jane Knight / Boston College Magazine. 2012. № 69. URL: www.bc.edu/cihe.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Lee W. Authenticity revisited: Text authenticity and learner authenticity. ELT Journal. 1995. Vol. 49. № 4. Р. 323–328.uk_UA
dc.relation.referencesen11. MacDonald M. N., Badger R., Dasli M. Authenticity, culture and language learning. Language and Intercultural Communication. 2006. Vol. 6 (3/4). Р. 250–261.uk_UA
dc.relation.referencesen12. Swales, J. (1980) ESP-The textbook problem. English for Specific Purposes (ESPJ). Vol. 1. P. 11–23.uk_UA
dc.relation.referencesen13. Tariq Mahmood Khan, Ghulamullah, M. Naeem Mohsin, Ashig Hussain Hussain Dogar and Ahmed Sher Awan. Needs Analysis of English for Occupational and Specific Purposes: International Journal of Social Sciences and Education. 2011. Vol. 1. Issue 4. P. 632–643.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім.І.Пулюяuk_UA
dc.citation.journalTitleОсвітні обрії-
dc.citation.volume48-
dc.citation.issue1-
dc.citation.spage12-
dc.citation.epage16-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри української та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya_materialiv_na_zanyattyakh_ERS.pdf239,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора