Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2019-12-02T13:55:52Z-
dc.date.available2019-12-02T13:55:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ укл. : І. Л. Піняк , Л.Я. Якимишин. – Тернопіль : ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29435-
dc.descriptionВ умовах сучасного розвитку ринкових відносин в українській економіці стає все більш необхідною підготовка спеціалістів в галузі маркетингу. Важливе місце в навчальних планах по підготовці таких спеціалістів займає вивчення курсу «Маркетинг в галузях та сферах діяльності», який направлений на те, щоб студенти достатньо глибоко вивчили не тільки питання загальної теорії маркетингу, але і також освоїли завдання, мету, інструменти і специфіку його практичного застосування в різних сферах комерційної діяльності, виробництва, торгівлі, туризмі, страхуванню, банківській справ, та ін. В умовах трансформації ринкових відносин в Україні потреба у високо кваліфікаційних кадрах нового профілю стає все більш відчутною. Дисципліна «Маркетинг в галузях та сферах діяльності», є однією з завершальних курсів з підготовки спеціалістів в галузі маркетингу, яким необхідні всесторонні знання з різних дисциплін як теоретичного характеру, так і професійного спрямування.uk_UA
dc.description.abstract: В методичних вказівках подано необхідний для підготовки до практичних занять методичний і теоретичний матеріал, розглянуто основні моменти, які допоможуть студентам у самостійній підготовці до практичних занять та під час надання відповідей на тестові завдання з навчальної дисципліни.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ .............................................................................uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрограма навчальної дисципліниuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗавдання для підготовки до практичних занять…uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 1: Маркетинг в туризмі…………uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 2: Сучасні маркетингові стратегії підприємств галузі інформаційних технологій………………………uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 3: Маркетинг освітніх послуг…….…uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 4: Особливості маркетингу будівельних організацій……………………………………………………………………….uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 5: Маркетинг аудиторських послуг………….uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 6. Розвиток концепції маркетингу на підприємствах - виробниках молочної продукції……………………………uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 7. Особливості маркетингу в страхуванні……uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 8. Фармацевтичний маркетинг……………uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 9. Маркетинг в торгівлі……………………….uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 10. Маркетинг у банківській сфері…………uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрактикум до теми 11. Маркетинг в АПК………………………..uk_UA
dc.description.tableofcontentsКритерії оцінювання знань студентів…………………………uk_UA
dc.description.tableofcontentsРекомендована літератураuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectгалузьuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectбюджетuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Про захист прав споживачів: Закон України // Відомості Верховної Ради України. — 1994. — № 1.uk_UA
dc.relation.references2. Про транспорт: Закон України // Голос України. — 1995. — 11 січ.uk_UA
dc.relation.references3. Про рекламу: Закон України // Голос України. — 1996. — 26 лип.uk_UA
dc.relation.references4. Про приватизацію невеликих державних підприємств (малої приватизації): Закон України // Голос України. — 1996. — 7 серп.uk_UA
dc.relation.references5. Про Міністерство транспорту України: Указ Президента України // Голос України. — 1992. — 26 листоп.uk_UA
dc.relation.references6. Акимова И. М. Промышленный маркетинг. — К.: Знання, 2000. — 294 с.uk_UA
dc.relation.references7. Банківські операції: Підручник / За ред. д-ра екон. наук, проф. О. М. Мороза. — К.: КНЕУ, 2000. — 384 с.uk_UA
dc.relation.references8. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002. — 712 с.uk_UA
dc.relation.references9. Гончарова Н. П. Роль маркетинга в конкурентных отношениях // Актуальні проблеми економіки. — 2001. — № 11–12. — С. 46–49.uk_UA
dc.relation.references10. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. — К.: КНЕУ, 2001. — 240 с.uk_UA
dc.relation.references11. Ковалев А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ. — М.: Центр экономики и маркетинга, 2000. — 256 с.uk_UA
dc.relation.references12. Крикавський Є. В., Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг: Підручник. — Л.: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2001. — 336 с. 24uk_UA
dc.relation.references13. Лиходій В. Р. Маркетингова методологія як засіб дослідження сучасної економіки // Актуальні проблеми економіки. — 2001. — № 9–10. — C. 43–47.uk_UA
dc.relation.references14. Мнушко З. М., Діхтярьова Н. М. Менеджмент та маркетинг у фармації / За ред. З. М. Мнушко. — Х.: Основа, 1999. — 263 с.uk_UA
dc.relation.references15. Промисловий маркетинг: Теорія та господарські ситуації / Під. ред. А. О. Старостіної. — К.: “Іван Федоров”, 1997. — 400 с.uk_UA
dc.relation.references16. Романенко Л. Ф. Стратегічний маркетинговий план, його зміст і структура // Маркетинг в Україні, 2001. — № 4. — C. 51–54.uk_UA
dc.relation.references17. Святненко В. Ю. Промисловий маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2001. — 264 с.uk_UA
dc.relation.references18. Ткаченко В. А. Маркетинг послуг. Навч. посіб. — К.: ЦУЛ, 2003. — 244 с.uk_UA
dc.relation.references19. Шканова О. М. Маркетинг послуг: Навч. посіб. — К.: Кондор. 2003. — 220 с.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
галуз практикум.pdf792,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора