กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29382

ชื่อเรื่อง: Сайт як інструмент впізнаваності бренду та комунікації з клієнтами
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Site as a brand aid instruction and customer communication
ผู้แต่ง: Процишин, Юлія
Protsyshyn, Yuliia
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Процишин Ю. Сайт як інструмент впізнаваності бренду та комунікації з клієнтами / Процишин Юлія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 147–148. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Protsyshyn Y. (2019) Sait yak instrument vpiznavanosti brendu ta komunikatsii z kliientamy [Site as a brand aid instruction and customer communication]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 147-148 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.1
Number of pages: 2
Page range: 147-148
Start page: 147
End page: 148
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29382
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Protsyshyn_Y-Site_as_a_brand_aid_147-148.pdf296,48 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Protsyshyn_Y-Site_as_a_brand_aid_147-148.djvu19,52 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Protsyshyn_Y-Site_as_a_brand_aid_147-148__COVER.png281,64 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น