Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29376

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбуд, Ліля
dc.contributor.authorObud, Lilya
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:02Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:02Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationОбуд Л. Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища / Обуд Ліля // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 135–136. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29376-
dc.format.extent135-136
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleРозвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища
dc.title.alternativeMarketing development under the changing markrt environment
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Балабанова Л.В. Стратегічний маркетинг/Л.В. Балабанова, - Центр учбової літератури, 2012. – 612с.
dc.relation.references2. Котлер Ф. Основи маркетингу /Ф. Котлер: пер. з англ. – Альпіна паблішер, 2010. – 206 с.
dc.relation.references3. Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці /І.В. Лилик. – КНЕУ, 2008. – 243 с.
dc.relation.references4. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього /А.В. Череп, Т.С. Абліцова//Вісник ХНУ. – 2009. – 205 с.
dc.relation.referencesen1. Balabanova L.V. Stratehichnyi marketynh/L.V. Balabanova, Centre of Educational Literature, 2012, 612p.
dc.relation.referencesen2. Kotler F. Osnovy marketynhu /F. Kotler: transl. from English – Alpina pablisher, 2010, 206 p.
dc.relation.referencesen3. Lylyk I. V. Marketynh v ukrainskii ekonomitsi /I.V. Lylyk, KNEU, 2008, 243 p.
dc.relation.referencesen4. Cherep A.V. Rozvytok suchasnoho marketynhu ta vymohy do noho /A.V. Cherep, T.S. Ablitsova//Visnyk KhNU, 2009, 205 p.
dc.identifier.citationenObud L. (2019) Rozvytok marketynhu v umovakh minlyvoho rynkovoho seredovyshcha [Marketing development under the changing markrt environment]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 135-136 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage135
dc.citation.epage136
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.