กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29376

ชื่อเรื่อง: Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing development under the changing markrt environment
ผู้แต่ง: Обуд, Ліля
Obud, Lilya
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Обуд Л. Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища / Обуд Ліля // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 135–136. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Obud L. (2019) Rozvytok marketynhu v umovakh minlyvoho rynkovoho seredovyshcha [Marketing development under the changing markrt environment]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 135-136 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 8-พฤศ-2019
Date of entry: 27-พฤศ-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 135-136
Start page: 135
End page: 136
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29376
References (Ukraine): 1. Балабанова Л.В. Стратегічний маркетинг/Л.В. Балабанова, - Центр учбової літератури, 2012. – 612с.
2. Котлер Ф. Основи маркетингу /Ф. Котлер: пер. з англ. – Альпіна паблішер, 2010. – 206 с.
3. Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці /І.В. Лилик. – КНЕУ, 2008. – 243 с.
4. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього /А.В. Череп, Т.С. Абліцова//Вісник ХНУ. – 2009. – 205 с.
References (International): 1. Balabanova L.V. Stratehichnyi marketynh/L.V. Balabanova, Centre of Educational Literature, 2012, 612p.
2. Kotler F. Osnovy marketynhu /F. Kotler: transl. from English – Alpina pablisher, 2010, 206 p.
3. Lylyk I. V. Marketynh v ukrainskii ekonomitsi /I.V. Lylyk, KNEU, 2008, 243 p.
4. Cherep A.V. Rozvytok suchasnoho marketynhu ta vymohy do noho /A.V. Cherep, T.S. Ablitsova//Visnyk KhNU, 2009, 205 p.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Obud_L-Marketing_development_under_135-136.pdf357,87 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Obud_L-Marketing_development_under_135-136.djvu19,25 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Obud_L-Marketing_development_under_135-136__COVER.png256,1 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น