Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29371

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолодій, Христина
dc.contributor.authorKolodiy, Khrystyna
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:01Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:01Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationКолодій Х. Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища / Колодій Христина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 127–128. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29371-
dc.format.extent127-128
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.relation.urihttp://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722
dc.relation.urihttp://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_
dc.titleЕтапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища
dc.title.alternativeStages of marketing development in a changing market environment
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Набока Р.М. Проблеми застосування стратегічного маркетингу на підприємствах України [Електронний ресурс] /Р.М. Набока – Режим доступу – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722 2.
dc.relation.references2. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: підручник – 2-е вид.- Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект – Захід. 2002. - 244 с.
dc.relation.references3. Зв’ягінцева О.Б. Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні [Електронний ресурс] О.Б. Зв’ягінцева //Економіка промисловості. – 2011. – № 53(1). – Режим доступу до журналу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/eprom/2011_53/.
dc.relation.referencesen1. Naboka R.M. Problemy zastosuvannia stratehichnoho marketynhu na pidpryiemstvakh Ukrainy [Electronic resource] /R.M. Naboka – Access mode – Access mode: http://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722 2.
dc.relation.referencesen2. Moroz L.A., Chukhrai N.I. Marketynh: pidruchnyk – 2-e vyd, Lviv: NU "Lvivska politekhnika", Intelekt – Zakhid. 2002, 244 p.
dc.relation.referencesen3. Zviahintseva O.B. Stanovlennia y rozvytok teorii ta praktyky marketynhu v Ukraini [Electronic resource] O.B. Zviahintseva //Ekonomika promyslovosti, 2011, No 53(1), Rezhym dostupu do zhurnalu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/eprom/2011_53/.
dc.identifier.citationenKolodiy K. (2019) Etapy rozvytku marketynhu v umovakh minlyvoho rynkovoho seredovyshcha [Stages of marketing development in a changing market environment]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 127-128 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage127
dc.citation.epage128
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.