Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29371

Title: Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища
Other Titles: Stages of marketing development in a changing market environment
Authors: Колодій, Христина
Kolodiy, Khrystyna
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Колодій Х. Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища / Колодій Христина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 127–128. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Kolodiy K. (2019) Etapy rozvytku marketynhu v umovakh minlyvoho rynkovoho seredovyshcha [Stages of marketing development in a changing market environment]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 127-128 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 8-Nov-2019
Date of entry: 27-Nov-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 127-128
Start page: 127
End page: 128
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29371
URL for reference material: http://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_
References (Ukraine): 1. Набока Р.М. Проблеми застосування стратегічного маркетингу на підприємствах України [Електронний ресурс] /Р.М. Набока – Режим доступу – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722 2.
2. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: підручник – 2-е вид.- Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект – Захід. 2002. - 244 с.
3. Зв’ягінцева О.Б. Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні [Електронний ресурс] О.Б. Зв’ягінцева //Економіка промисловості. – 2011. – № 53(1). – Режим доступу до журналу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/eprom/2011_53/.
References (International): 1. Naboka R.M. Problemy zastosuvannia stratehichnoho marketynhu na pidpryiemstvakh Ukrainy [Electronic resource] /R.M. Naboka – Access mode – Access mode: http://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722 2.
2. Moroz L.A., Chukhrai N.I. Marketynh: pidruchnyk – 2-e vyd, Lviv: NU "Lvivska politekhnika", Intelekt – Zakhid. 2002, 244 p.
3. Zviahintseva O.B. Stanovlennia y rozvytok teorii ta praktyky marketynhu v Ukraini [Electronic resource] O.B. Zviahintseva //Ekonomika promyslovosti, 2011, No 53(1), Rezhym dostupu do zhurnalu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/eprom/2011_53/.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.