Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29368

Tytuł: SRP як інструмент мерчандайзингу
Inne tytuły: Srp as a merchandising tool
Authors: Івасів, Ольга
Бурліцька, Оксана Петрівна
Ivasiv, Olga
Burlitska, Oksana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Івасів О. SRP як інструмент мерчандайзингу / Івасів Ольга, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 121–122. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Ivasiv O., Burlitska O. (2019) SRP yak instrument merchandaizynhu [Srp as a merchandising tool]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 121-122 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 121-122
Główna strona: 121
Strona końcowa: 122
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29368
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi