Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29316

Title: Особливості конкурентоспроможності торговельного підприємства
Other Titles: Features of competitiveness of trade enterprise
Authors: Кулик, Вікторія
Kulik, VictoriaI
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кулик В. Особливості конкурентоспроможності торговельного підприємства / Кулик Вікторія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 244–245. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Kulik V. (2019) Osoblyvosti konkurentospromozhnosti torhovelnoho pidpryiemstva [Features of competitiveness of trade enterprise]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 244-245 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339
Number of pages: 2
Page range: 244-245
Start page: 244
End page: 245
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29316
Content type: Conference Abstract
Ebben a gyűjteményben:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!