Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28247

Tytuł: Причини необхідності формулювання місії підприємства
Inne tytuły: Necessity for the company’s mission formulation
Authors: Шведа, Наталія Михайлівна
Shveda, N. M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Шведа Н. М. Причини необхідності формулювання місії підприємства / Шведа Н. М. // Матеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“, 28 березня 2019 року. — Т. : ПП Паляниця В.А., 2019. — С. 91–92.
Bibliographic description: Shveda N. M. (2019) Prychyny neobkhidnosti formuliuvannia misii pidpryiemstva [Necessity for the company’s mission formulation]. Materialy Ⅷ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsii: aspekty upravlinnia, vyrobnytstva, sfery obsluhovuvannia" (Tern., 28 March 2019), pp. 91-92 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Всеукраїнська науково-практична конференція памʼяті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“ обслуговування
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“
Data wydania: 28-mar-2019
Date of entry: 5-cze-2019
Wydawca: ПП Паляниця В.А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 28 березня 2019 року
28 March 2019
UDC: 658.5
Strony: 2
Zakres stron: 91-92
Główna strona: 91
Strona końcowa: 92
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28247
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
Wykaz piśmiennictwa: 1. Друкер П. Практика менеджмента / П. Друкер : Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 398 с.
2. Смерек В. Що таке місія і кому вона потрібна / В. Смерек // Податкове планування. – 2008. – № 2 (88). – С. 47-54.
3. Тарнавский В. Миссия… Это мода, увлечение или просто формальность? / В. Тарнавский // Управление компанией. – 2002. – № 5 (89). – С. 12-17.
References: 1. Druker P. Praktika menedzhmenta, P. Druker : transl. from English – M., Izdatelskii dom "Viliams", 2003, 398 p.
2. Smerek V. Shcho take misiia i komu vona potribna, V. Smerek, Podatkove planuvannia, 2008, No 2 (88), P. 47-54.
3. Tarnavskii V. Missiia… Eto moda, uvlechenie ili prosto formalnost?, V. Tarnavskii, Upravlenie kompaniei, 2002, No 5 (89), P. 12-17.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Всеукраїнська науково-практична конференція памʼяті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi