Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28247

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведа, Наталія Михайлівна
dc.contributor.authorShveda, N. M.
dc.coverage.temporal28 березня 2019 року
dc.coverage.temporal28 March 2019
dc.date.accessioned2019-06-05T06:04:14Z-
dc.date.available2019-06-05T06:04:14Z-
dc.date.created2019-03-28
dc.date.issued2019-03-28
dc.identifier.citationШведа Н. М. Причини необхідності формулювання місії підприємства / Шведа Н. М. // Матеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“, 28 березня 2019 року. — Т. : ПП Паляниця В.А., 2019. — С. 91–92.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28247-
dc.format.extent91-92
dc.language.isouk
dc.publisherПП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“, 2019
dc.titleПричини необхідності формулювання місії підприємства
dc.title.alternativeNecessity for the company’s mission formulation
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.5
dc.relation.references1. Друкер П. Практика менеджмента / П. Друкер : Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 398 с.
dc.relation.references2. Смерек В. Що таке місія і кому вона потрібна / В. Смерек // Податкове планування. – 2008. – № 2 (88). – С. 47-54.
dc.relation.references3. Тарнавский В. Миссия… Это мода, увлечение или просто формальность? / В. Тарнавский // Управление компанией. – 2002. – № 5 (89). – С. 12-17.
dc.relation.referencesen1. Druker P. Praktika menedzhmenta, P. Druker : transl. from English – M., Izdatelskii dom "Viliams", 2003, 398 p.
dc.relation.referencesen2. Smerek V. Shcho take misiia i komu vona potribna, V. Smerek, Podatkove planuvannia, 2008, No 2 (88), P. 47-54.
dc.relation.referencesen3. Tarnavskii V. Missiia… Eto moda, uvlechenie ili prosto formalnost?, V. Tarnavskii, Upravlenie kompaniei, 2002, No 5 (89), P. 12-17.
dc.identifier.citationenShveda N. M. (2019) Prychyny neobkhidnosti formuliuvannia misii pidpryiemstva [Necessity for the company’s mission formulation]. Materialy Ⅷ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsii: aspekty upravlinnia, vyrobnytstva, sfery obsluhovuvannia" (Tern., 28 March 2019), pp. 91-92 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“
dc.citation.spage91
dc.citation.epage92
dc.citation.conferenceⅧ Всеукраїнська науково-практична конференція памʼяті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“ обслуговування
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Всеукраїнська науково-практична конференція памʼяті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г.Чумаченка: „Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.