Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27824

Tytuł: Формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку підприємств машинобудівної промисловості
Inne tytuły: Formation of the organizational and economic mechanism of innovative development of machinebuilding industry enterprises
Authors: Кузь, Тетяна Іванівна
Kuz, Tetyana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Cytat: Кузь Т. І. Формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку підприємств машинобудівної промисловості / Тетяна Кузь // Галицький економічний вісник. — ТНТУ, 2018. — Том 54. — № 1. — С. 62–70. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description: Kuz T. (2018) Formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv mashynobudivnoi promyslovosti [Formation of the organizational and economic mechanism of innovative development of machinebuilding industry enterprises]. Galician economic bulletin, vol. 54, no 1, pp. 62-70 [in Ukrainian].
Część publikacji: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 1 (54), 2018
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 1 (54), 2018
Journal/kolekcja: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Release/№ : 1
Tom: 54
Data wydania: 22-maj-2018
Data archiwizacji: 3-mar-2018
Date of entry: 22-lut-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.01.062
UDC: 338.24
Słowa kluczowe: організаційно-економічний механізм
інноваційний розвиток
інновації
машинобудівні підприємства
Organizational and economic mechanism
innovation development
innovations
machinebuilding enterprises
Strony: 9
Zakres stron: 62-70
Główna strona: 62
Strona końcowa: 70
Abstract: Розглянуто формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку машинобудівних підприємств, який базується на організаційній, економічній та інноваційній складових і складається з суб’єктів, об’єктів, принципів, форм, методів, інструментів, засобів забезпечення. Визначено ціль, мету й результат його використання на підприємствах машинобудівної промисловості.
The article deals with the formation of organizational and economic mechanism of innovative development of machine-building enterprises, which is based on the organizational, economic and innovative component and consists of subjects, objects, principles, forms, methods, and tools, means of provision. The purpose and the result of its use on the enterprises of machine-building industry are determined.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27824
ISSN: 2409-8892
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Związane URL literatura: http://www.cfin.ru/management/strategy/management_tools.shtml
http://www.marketing.spb.ru/mr/business/innovative.htm
Wykaz piśmiennictwa: 1. Жалдак, Г.П. Основи формування соціально-економічного механізму інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] / Г.П. Жалдак // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 3. – Вип. 3. – С. 43 – 46.
2. Ригби, Д. Лучшие инструменты управления компанией URL: http://www.cfin.ru/management/strategy/management_tools.shtml.
3. Создание инновационной культуры: как транснациональные корпорации реализуют креативный потенциал: Энциклопедия маркетинга. URL: http://www.marketing.spb.ru/mr/business/innovative.htm.
4. Фатхутдинов, Р.А. Инновационный менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – СПб. : Питер, 2012. – 448 с.
5. Freeman, R.E. Strategic management: A stakeholder approach [Text] / R.E. Freeman. – Boston (USA) : Pitman, 1984. – 350 р.
References: 1. Zhaldak H. P. (2014) Osnovy formuvannia sotsialno-ekonomichnoho mekhanizmu innovatsiinoho rozvytku promyslovykh pidpryiemstv [Bases of forming of socio-economic mechanism of innovative development of industrial підприємствст are for translation] Tekhnolohichnyi audyt i rezervy vyrobnytstva. no 3. Vol. 3. Pp. 43 - 46. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25398
2. Ryhby D. Luchshye ynstrumentы upravlenyia kompanyei [The best instruments of management by a company] Available at: http://www.cfin.ru/management/strategy/management_tools.shtml.
3. Sozdanye ynnovatsyonnoi kulturы: kak transnatsyonalnыe korporatsyy realyzuiut kreatyvnui potentsyal: Entsyklopedyia marketynha. [Creation of innovative culture : as multinational corporations will realize креативный potential: marketing Encyclopaedia.] Available at: http://www.marketing.spb.ru/mr/business/innovative.htm.
4. Fatkhutdynov R. A. (2012) Innovvatsiinyi menedzhment [Innovative management]. SPb: Pyter (in Russia).
5. Freeman R. E. (1984) Strategic management: A stakeholder approach. Boston. Pitman. (in USA).
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2018, № 1 (54)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi