Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26964
Назва: Інноваційна політика підприємства в умовах формування конкурентного середовища розвитку бізнесу (на прикладі ТОВ «Тернопільська меблева фабрика»)
Автори: Олайемі, Саламон Адедеджі
Бібліографічний опис: Олайемі С. Інноваційна політика підприємства в умовах формування конкурентного середовища розвитку бізнесу (на прикладі ТОВ «Тернопільська меблева фабрика») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 - менеджмент“/ Олайемі С. - Тернопіль: ТНТУ, 2018. - 14 с.
Дата публікації: 26-гру-2018
Дата подання: 26-гру-2018
Дата внесення: 30-гру-2018
Видавництво: Тернопіль: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Островська, Галина Йосипівна
Теми: інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, ефективність, інновації, бюджетування, фінанси, стратегія, управління
менеджмент
Короткий огляд (реферат): Олайемі С.А. Інноваційна політика підприємства в умовах формування конкурентного середовища розвитку бізнесу (на прикладі ТОВ «Тернопільська меблева фабрика»). Магістерська робота ( 132 с., 11 рис., 11 табл., 107 літ. джерел) на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління інноваційною діяльністю». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2018. Новизна отриманих результатів полягає в уточненні трактування визначення термінів «інновація» та «інноваційна діяльність», визначенні напрямів підвищення ефективності управління інноваційною діяльністю підприємства шляхом запровадження довгострокового планування фінансування інноваційної діяльності на основі бюджетування грошових потоків, а також стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємства на засадах маркетингу інновацій. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці рекомендацій щодо вдосконалення процесів управління інноваційною діяльністю ТОВ «Тернопільська меблева фабрика») в умовах ринкової економіки. Ключові слова: інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, ефективність, інновації, бюджетування, фінанси, стратегія, управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26964
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореф Олайемі.doc150 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора