Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26646
Назва: «Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар»)
Автори: Мозиль, Світлана Юріївна
Бібліографічний опис: Мозилдь С.Ю. «Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ С.Ю. Мозиль. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 20 с.
Дата публікації: 23-гру-2018
Дата подання: 3-гру-2018
Дата внесення: 24-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
товар
корпоративна стратегія
відділ маркетингу
ринок пивоваріння
сегментування ринку
бізнес-середовище
Кількість сторінок: 20
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі проведено моніторинг маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, розроблено комплекс маркетингових заходів з метою формування ефективної корпоративної стратегії. Проведено огляд нормативно-правової бази маркетингової діяльності підприємства, опрацьовано комплекс заходів з забезпечення належних умов праці та протипожежної безпеки підприємства.
Опис: Метою дипломної роботи є розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства ТОВ «Микулинецький Бровар». Досягнення поставленої мети передбачає формування та вирішення наступних завдань: – огляд концептуальних аспектів формування корпоративної стратегії підприємства; – дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку ринку пивоваріння в Україні; – характеристика господарської діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар»; – аналіз комплексу маркетингу досліджуваного підприємства; – моніторинг бізнес-середовище; – визначення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства; – вдосконалення комплексу маркетингу підприємства; – розробка комплексу маркетингових заходів з метою формування взаємовідносин з клієнтами; – огляд нормативно-правової базу маркетингової бази підприємства; – обґрунтувати економічну доцільність впровадження маркетингових заходів; – визначення комплексу заходів з забезпечення належного рівня умов праці на підприємстві; – огляд комплексу заходів з забезпечення протипожежної безпеки на підприємстві.
Зміст: РОЗДІЛ 1. Концептуальні аспекти формування корпоративної стратегії підприємства
РОЗДІЛ 2. Моніторинг маркетингової діяльності підприємства
РОЗДІЛ 3. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства
РОЗДІЛ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності підприємства
РОЗДІЛ 5. Обґрунтування економічної ефективності
РОЗДІЛ 6. Охорона праці
РОЗДІЛ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26646
Перелік літератури: Мозиль, С. Інноваційні технології розвитку пивоваріння /С. Мозиль //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 79-80.
Мозиль, С. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства / О. Краузе, С. Мозиль //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 78-79.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
корпоративна стратегія Бровар.doc229,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора