Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26245

Tytuł: Аналіз кон’юнктури споживчого ринку
Inne tytuły: Analysis of consumer market conjunctions
Authors: Бронецький, Віталій
Bronetskyi, Vitalii
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Бронецький В. Аналіз кон’юнктури споживчого ринку / Віталій Бронецький // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 10–11. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description: Bronetskyi V. (2018) Analiz koniunktury spozhyvchoho rynku [Analysis of consumer market conjunctions]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 10-11 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 10-11
Główna strona: 10
Strona końcowa: 11
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26245
Wykaz piśmiennictwa: 1. Музика О.М. Можливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послуг / О.М. Музика, Л.О. Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів, 2006. – С. 232-233.
References: 1. Muzyka O.M. Mozhlyvosti ta problemy vykorystannia marketynhovykh doslidzhen na rynku strakhovykh posluh, O.M. Muzyka, L.O. Ivanova, Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dop. VI Mizhnar. nauk.-prakt. konf, Lviv, 2006, P. 232-233.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi