Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26245

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБронецький, Віталій
dc.contributor.authorBronetskyi, Vitalii
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:03Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:03Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationБронецький В. Аналіз кон’юнктури споживчого ринку / Віталій Бронецький // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 10–11. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26245-
dc.format.extent10-11
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleАналіз кон’юнктури споживчого ринку
dc.title.alternativeAnalysis of consumer market conjunctions
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Музика О.М. Можливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послуг / О.М. Музика, Л.О. Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів, 2006. – С. 232-233.
dc.relation.referencesen1. Muzyka O.M. Mozhlyvosti ta problemy vykorystannia marketynhovykh doslidzhen na rynku strakhovykh posluh, O.M. Muzyka, L.O. Ivanova, Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dop. VI Mizhnar. nauk.-prakt. konf, Lviv, 2006, P. 232-233.
dc.identifier.citationenBronetskyi V. (2018) Analiz koniunktury spozhyvchoho rynku [Analysis of consumer market conjunctions]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 10-11 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage10
dc.citation.epage11
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.