Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26224

Tytuł: Методологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємств
Inne tytuły: Methodological bases of management of competitiveness of industrial enterprises
Authors: Куземський, Назар
Kuzemsky, Nazar
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Куземський Н. Методологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємств / Назар Куземський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 80–81. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description: Kuzemsky N. (2018) Metodolohichni osnovy upravlinnia konkurentospromozhnistiu promyslovykh pidpryiemstv [Methodological bases of management of competitiveness of industrial enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 80-81 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 80-81
Główna strona: 80
Strona końcowa: 81
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26224
Wykaz piśmiennictwa: 1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азоев. – М.: Центр экономики и маркетинга. 2006. – 208 с.
References: 1. Azoev H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azoev, M., Tsentr ekonomiki i marketinha. 2006, 208 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi