Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26224

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуземський, Назар
dc.contributor.authorKuzemsky, Nazar
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:00Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:00Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationКуземський Н. Методологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємств / Назар Куземський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 80–81. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26224-
dc.format.extent80-81
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleМетодологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємств
dc.title.alternativeMethodological bases of management of competitiveness of industrial enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азоев. – М.: Центр экономики и маркетинга. 2006. – 208 с.
dc.relation.referencesen1. Azoev H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azoev, M., Tsentr ekonomiki i marketinha. 2006, 208 p.
dc.identifier.citationenKuzemsky N. (2018) Metodolohichni osnovy upravlinnia konkurentospromozhnistiu promyslovykh pidpryiemstv [Methodological bases of management of competitiveness of industrial enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 80-81 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage80
dc.citation.epage81
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.