กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26220

ชื่อเรื่อง: Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Problems of stimulation marketing as a tool management competitive patent of enterprise
ผู้แต่ง: Карпов, О.
Піняк, І.
Karpov, O.
Pinyak, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Карпов О. Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємства / О. Карпов, І. Піняк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 74–75. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description (International): Karpov O., Pinyak I. (2018) Problemy stymuliuvannia zbutu yak instrument upravlinnia konkurentozdatnym potentsialom pidpryiemstva [Problems of stimulation marketing as a tool management competitive patent of enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 74-75 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 9-พฤศ-2018
Date of entry: 6-ธัน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 74-75
Start page: 74
End page: 75
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26220
References (Ukraine): 1. Хрущ Н.А., Желіховська М.В. Конкурентні стратегії: процеси створення та реалізації: монографія. К.: Освіта України, 2010. 316 с.
2. Чернявський А.Д., Філіппов М.І. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посіб. К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2011. 234 с.
References (International): 1. Khrushch N.A., Zhelikhovska M.V. Konkurentni stratehii: protsesy stvorennia ta realizatsii: monograph. K., Osvita Ukrainy, 2010. 316 p.
2. Cherniavskyi A.D., Filippov M.I. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: tutorial K., DP "Vyd. dim "Personal", 2011. 234 p.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSS_2018_Karpov_O-Problems_of_stimulation_marketing_74-75.pdf356,14 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSS_2018_Karpov_O-Problems_of_stimulation_marketing_74-75.djvu20,12 kBDjVuดู/เปิด
MTPSS_2018_Karpov_O-Problems_of_stimulation_marketing_74-75__COVER.png283,52 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น