Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26220

Назва: Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємства
Інші назви: Problems of stimulation marketing as a tool management competitive patent of enterprise
Автори: Карпов, О.
Піняк, І.
Karpov, O.
Pinyak, I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Карпов О. Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємства / О. Карпов, І. Піняк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 74–75. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description: Karpov O., Pinyak I. (2018) Problemy stymuliuvannia zbutu yak instrument upravlinnia konkurentozdatnym potentsialom pidpryiemstva [Problems of stimulation marketing as a tool management competitive patent of enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 74-75 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 74-75
Початкова сторінка: 74
Кінцева сторінка: 75
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26220
Перелік літератури: 1. Хрущ Н.А., Желіховська М.В. Конкурентні стратегії: процеси створення та реалізації: монографія. К.: Освіта України, 2010. 316 с.
2. Чернявський А.Д., Філіппов М.І. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посіб. К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2011. 234 с.
References: 1. Khrushch N.A., Zhelikhovska M.V. Konkurentni stratehii: protsesy stvorennia ta realizatsii: monograph. K., Osvita Ukrainy, 2010. 316 p.
2. Cherniavskyi A.D., Filippov M.I. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: tutorial K., DP "Vyd. dim "Personal", 2011. 234 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.