Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26121

Назва: Łańcuch usług
Інші назви: Chain of services
Автори: Jokiel, Grzegorz
Jokie, Grzegorz
Приналежність: Wrocław University of Economics, Poland
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Бібліографічний опис: Jokie G. Łańcuch usług / Grzegorz Jokie // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 21–23.
Bibliographic description: Jokiel G. (2018) Chain of services. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 21-23 [in Polish].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Том: 1
Дата публікації: 29-бер-2018
Дата внесення: 16-лис-2018
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 21-23
Початкова сторінка: 21
Кінцева сторінка: 23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26121
ISBN: 978-617-7331-54-3
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.1023/A:1012881006783
https://doi.org/10.1108/EUM0000000002908
Перелік літератури: 1. Disney S., Towill D., The effect of vendor managed inventory (VMI) dynamics on the Bullwhip Effect in supply chains. International Journal of Production Economics 2003, no 85 (2) , pp. 199-215. 10.1016/S0925-5273(03)00110-5 file (20.02.2018)
2. Seifert D. Collaborative Planning, Forecasting, and Replenishment: How to Create a Supply Chain Advantage, AMACOM Div American Mgmt Assn, 2003.
3. Stephens S. Supply Chain Operations Reference Model Version 5.0: A New Tool to Improve Supply Chain Efficiency and Achieve Best Practice, Information Systems Frontiers (2001) 3, Kluwer Academic Publishers pp 471–476. https://doi.org/10.1023/A:1012881006783 (20.02.2018)
4. Wood A., Efficient Consumer Response, Logistics Information Management, 1993, Vol. 6 Issue: 4, pp.38-40, https://doi.org/10.1108/EUM0000000002908 (20.02.2018)
References: 1. Disney S., Towill D., The effect of vendor managed inventory (VMI) dynamics on the Bullwhip Effect in supply chains. International Journal of Production Economics 2003, no 85 (2) , pp. 199-215. 10.1016/S0925-5273(03)00110-5 file (20.02.2018)
2. Seifert D. Collaborative Planning, Forecasting, and Replenishment: How to Create a Supply Chain Advantage, AMACOM Div American Mgmt Assn, 2003.
3. Stephens S. Supply Chain Operations Reference Model Version 5.0: A New Tool to Improve Supply Chain Efficiency and Achieve Best Practice, Information Systems Frontiers (2001) 3, Kluwer Academic Publishers pp 471–476. https://doi.org/10.1023/A:1012881006783 (20.02.2018)
4. Wood A., Efficient Consumer Response, Logistics Information Management, 1993, Vol. 6 Issue: 4, pp.38-40, https://doi.org/10.1108/EUM0000000002908 (20.02.2018)
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.