Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25734
Tytuł: Філософські аспекти маркетингу та менеджменту як концепцій бізнесу
Authors: Татарин, Надія Ігорівна
Машлій, Галина Богданівна
Akcesoria: ТНТУ імені Івана Пулюя
Cytat: Татарин Н.І., Машлій Г.Б. Філософські аспекти маркетингу та менеджменту як концепцій бізнесу / Н.І. Татарин, Г.Б. Машлій// Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку: матер. І Всеукраїнської наук.- практ. конф., 19 квітня 2018 р., м. Умань / за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – с. 122-124.
Konferencja/wydarzenie: Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку: матер. І Всеукраїнської наук.- практ. конф., 19 квітня 2018 р., м. Умань
Data wydania: kwi-2018
Date of entry: 22-cze-2018
Wydawca: Умань: ВПЦ «Візаві»
Kraj (kod): UA
Zakres stron: 122-124.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25734
Właściciel praw autorskich: @,2018
Wykaz piśmiennictwa: 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник /С.С. Гаркавенко. – Київ: Лібра, 2002. — 712 с. 2. Кондратенко Н. М. Маркетинг: учебник — 2-е изд., испр. и доп. / Н.М.Кондратенко.— М.: Издательство Юрайт, 2014. — 542 с. 3. Братаніч Б.В. Філософія маркетингу як когнітивний феномен/ Б.В.Братаніч// Гуманітарний вісник ЗДІА. - Випуск 29.- 2007. – С.64-71. 4. Кравченко А.І. Історія менеджменту: Навчальний посібник для студентів вузів / А. І. Кравченко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://bibliograph.com.ua/menedzhment-2/index.htm. 5. Друкер Питер Ф. Менеджмент/ П.Ф. Друкер: Пер. з англ. - М.: ООО "И.Д. Вильямс ". - 2010. - 704 с.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
збірник конференції Умань 19.04.18.pdf6,9 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora