Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25734
Title: Філософські аспекти маркетингу та менеджменту як концепцій бізнесу
Authors: Татарин, Надія Ігорівна
Машлій, Галина Богданівна
Affiliation: ТНТУ імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Татарин Н.І., Машлій Г.Б. Філософські аспекти маркетингу та менеджменту як концепцій бізнесу / Н.І. Татарин, Г.Б. Машлій// Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку: матер. І Всеукраїнської наук.- практ. конф., 19 квітня 2018 р., м. Умань / за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – с. 122-124.
Conference/Event: Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку: матер. І Всеукраїнської наук.- практ. конф., 19 квітня 2018 р., м. Умань
Issue Date: Apr-2018
Date of entry: 22-Jun-2018
Publisher: Умань: ВПЦ «Візаві»
Country (code): UA
Page range: 122-124.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25734
Copyright owner: @,2018
References (Ukraine): 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник /С.С. Гаркавенко. – Київ: Лібра, 2002. — 712 с. 2. Кондратенко Н. М. Маркетинг: учебник — 2-е изд., испр. и доп. / Н.М.Кондратенко.— М.: Издательство Юрайт, 2014. — 542 с. 3. Братаніч Б.В. Філософія маркетингу як когнітивний феномен/ Б.В.Братаніч// Гуманітарний вісник ЗДІА. - Випуск 29.- 2007. – С.64-71. 4. Кравченко А.І. Історія менеджменту: Навчальний посібник для студентів вузів / А. І. Кравченко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://bibliograph.com.ua/menedzhment-2/index.htm. 5. Друкер Питер Ф. Менеджмент/ П.Ф. Друкер: Пер. з англ. - М.: ООО "И.Д. Вильямс ". - 2010. - 704 с.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник конференції Умань 19.04.18.pdf6,9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools