Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25592
Title: | Методичні вказівки для проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності» для студентів освітнього рівня бакалавр для усіх форм навчання напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства» і спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» |
Authors: | Радинський, Сергій Віталійович Панухник, Олена Віталіївна Федотова, Яна Геннадіївна |
Bibliographic description (Ukraine): | 2 Методичні вказівки для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Діагностика фінансового стану підприємства» для студентів освітнього рівня магістр для усіх форм навчання напряму підготовки 7.03050801 «Фінанси та кредит» та спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / укладачі Панухник О.В., Радинський С.В., Федотова Я.Г. – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017. – 20 с. |
Issue Date: | 2017 |
Submitted date: | 2017 |
Date of entry: | 17-jún-2018 |
Country (code): | UA |
Abstract: | Самостійна робота студента є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, неформальність та стійкість набутих знань і умінь. Метою самостійної роботи студента (СРС) є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом свідомого закріплення, поглиблення і систематизації набутих теоретичних знань, а також опанування навичок роботи з навчальною і науково-методичною літературою, вміння вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25592 |
Ebben a gyűjteményben: | Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Diagnostuka fin stany pidpr_samostiyna robota (Mt) 2017.pdf | 291,48 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!
Admin Tools