Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24779

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-05-05T16:48:03Z-
dc.date.available2018-05-05T16:48:03Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.date.submitted2018-04-
dc.identifier.citationПрограма та методичні рекомендації до науково-дослідницької практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. : Н. М. Голда , О. І. Краузе , В. А. Фалович , Л. Я. Якимишин. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24779-
dc.descriptionНауково-дослідницька практика магістрів є обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття освітнього рівня «Магістр» спеціальності «Маркетинг» та має на меті набуття студентом професійних навичок і вмінь здійснення самостійної науково-дослідницької діяльності. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, одержаних під час навчання, набуття і удосконалення практичних навичок і умінь у процесі професійної діяльності, розвиток у студентів здатності компетентного прийняття самостійних рішень у виробничих ситуаціях, оволодіння сучасними методами та формами науково-дослідної діяльності, вміння працювати в колективі.uk_UA
dc.description.abstractНауково-дослідницька практика є складовою частиною освітньої програми підготовки магістрів. У програмі розглядаються загальні положення проведення практики, вибір бази практики, питання організації і змісту практики та підведення її підсумків. Науково-дослідницька практика сприятиме плановому, поетапному набуттю студентами практичних професійних навичок і застосування набутих теоретичних знань у науково-дослідній діяльності.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ……………………………………………………………………… 4 1. Мета та завдання науково-дослідницької практики………………... 5 2. Бази практики та розподіл робочого часу студента………………… 8 3. Порядок організації науково-дослідницької практики……………... 9 4. Зміст науково-дослідницької практики……………………………… 13 5. Індивідуальне завдання………………………………………………. 17 6. Оформлення результатів практики…………………………………... 21 7. Вимоги до оформлення звіту про проходження практики…………. 25 8. Рекомендована література……………………………………………. 29 9. Підведення підсумків практики. Критерії оцінювання…………….. 30 Додатки…………………………………………………………………… 34uk_UA
dc.format.extent61-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectпрограма та методичні рекомендації до науково-дослідницької практикиuk_UA
dc.subjectнауково-дослідницька практикаuk_UA
dc.subjectпорядок організації науково-дослідницької практикиuk_UA
dc.subjectпідготовка форм звітної документації за результатами проведення практикиuk_UA
dc.subjectзміст науково-дослідницької практикиuk_UA
dc.subjectслужба маркетингу підприємстваuk_UA
dc.subjectскладання тематики індивідуальних завдань на практику-
dc.subjectпризначення керівників практики-
dc.subjectнаукове дослідження-
dc.titleПрограма та методичні рекомендації до науково-дослідницької практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.referencesБілуха М. Т. Методологія наукових досліджень: підручник /М. Т. Білуха – К.: АБУ, 2002. – 480 с.uk_UA
dc.relation.referencesБірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень [Електронний ресурс] /Г.О. Бірта, Б. Г. Бургу. Режим доступу: http://pidruchniki.com/1584072060986/dokumentoznavstvo/metodologiya_i_organizatsiya_naukovih_doslidzhenuk_UA
dc.relation.referencesГаврилов Є.В. Технологія наукових досліджень і технічної творчості /Є.В. Гаврилов, М.Ф. Дмитриченко. – К.: Знання України. - 2007. - 318с.uk_UA
dc.relation.referencesКислий, В.М. Методологія та організація наукових досліджень : конспект лекцій для студ. спец. 8.050201 «Менеджмент організацій» усіх форм навчання / В.М. Кислий. - Суми : СумДУ, 2009. – 111 с.uk_UA
dc.relation.referencesКовальчук В. В. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник /В. В. Ковальчук – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 206 с.uk_UA
dc.relation.referencesКонверський А.Є. Основи методології та організації наукових досліджень [Електронний ресурс] /А.Є. Конверський. Режим доступу: http://p-for.com/book_99.htmluk_UA
dc.relation.referencesКрушельницька О.В. Методологія і організація наукових досліджень: Навч. посібник / О.В. Крушельницька. - К.: Кондор, 2009.- 206 с.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
naukovo-doslidnycka.pdf498,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
naukovo-doslidnycka.djvu572,09 kBDjVuПереглянути/відкрити
naukovo-doslidnycka__COVER.png256,17 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора