Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24389

Tytuł: Як спонукати споживача до купівлі?
Inne tytuły: Howtoencourage a consumertobuy?
Authors: Дацок, Любов
Datsok, Lubov
Akcesoria: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Cytat: Дацок Л. Як спонукати споживача до купівлі? / Дацок Любов // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 8–9.
Bibliographic description: Datsok L. (2017) Yak sponukaty spozhyvacha do kupivli? [Howtoencourage a consumertobuy?]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 8-9 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 20-gru-2017
Date of entry: 31-mar-2018
Wydawca: ТНТУ
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 8-9
Główna strona: 8
Strona końcowa: 9
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24389
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi