Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24366

Назва: Бенчмаркінг як шлях до конкурентних переваг
Інші назви: Benchmarking as a way to competitive advantages
Автори: Дідюк, Михайло
Didyuk, Mikhail
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Дідюк М. Бенчмаркінг як шлях до конкурентних переваг / Дідюк Михайло // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 59–62.
Bibliographic description: Didyuk M. (2017) Benchmarkinh yak shliakh do konkurentnykh perevah [Benchmarking as a way to competitive advantages]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 59-62 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Конференція/захід: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 20-гру-2017
Дата внесення: 31-бер-2018
Видавництво: ТНТУ
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 59-62
Початкова сторінка: 59
Кінцева сторінка: 62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24366
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.apqc.org
Перелік літератури: 1. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу /О. Дубовик // Регіональна економіка - № 3 – 2005. – С. 134-137.
2. Механік О.В. Бенчмаркінг для України: пошук власної стратегії інноваційного розвитку України /О. В. Механік// Формування ринкових відносин в Україні - №3 – 2008. – С.73-78.
3. Пахомов С.Б. Международный маркетинг, опыт работы зарубежных фирм /С.Б. Пахомов. – М.:анкил, 2003. – С. 206-210.
4. Ціпан О.Я. Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні /О.Я. Ціпан// Економіка. Фінанси. Право, - №5. – 2009 – С. 9-11.
5. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.apqc.org.
References: 1. Dubovyk O. Formuvannia konkurentnykh perevah na osnovi benchmarkinhu /O. Dubovyk, Rehionalna ekonomika - No 3 – 2005, P. 134-137.
2. Mekhanik O.V. Benchmarkinh dlia Ukrainy: poshuk vlasnoi stratehii innovatsiinoho rozvytku Ukrainy /O. V. Mekhanik// Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini - No 3 – 2008, P.73-78.
3. Pakhomov S.B. Mezhdunarodnyi marketinh, opyt raboty zarubezhnykh firm /S.B. Pakhomov, M.:ankil, 2003, P. 206-210.
4. Tsipan O.Ya. Osnovni aspekty i problemy rozvytku benchmarkinhu v Ukraini /O.Ya. Tsipan// Ekonomika. Finansy. Pravo, No 5, 2009 – P. 9-11.
5. [Electronic resource] Access mode: http://www.apqc.org.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.