Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23660
Назва: Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговуванню та ремонту автомобілів сімейства маn з дослідженням зношування підшипників кочення акустичним неруйнівним методом
Інші назви: Plans and specifications of repair shop area for MAN motor cars maintenance and repair including the study of rolling bearings wear by acoustic non-destructive method
Автори: Злепко, Ірина Іванівна
Приналежність: ТНТУ
Бібліографічний опис: Злепко І.І. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговуванню та ремонту автомобілів сімейства МАN з дослідженням зношування підшипників кочення акустичним неруйнівним методом : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „274 — автомобільний транспорт“/ І.І. Злепко. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 7 с.
Bibliographic description: Zlepko I. Plans and specifications of repair shop area for MAN motor cars maintenance and repair including the study of rolling bearings wear by acoustic non-destructive method :The author's abstract of master's thesis 274 «Automobile transport»./ I. Zlepko . — Ternopil: TNTU, 2018. — 7 p.
Конференція/захід: Левкович М. Г. Дослідження зношування підшипників кочення акустичним неруйнівним способом / М. Г. Левкович, Д. З. Шматко, І. І. Злепко // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. - Т. : ТНТУ, 2017. - Том 3. - С. 46.
46
Дата публікації: 2018
Дата подання: лют-2018
Дата внесення: 19-лют-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
Шифр та назва спеціальності: 274 «Автомобільний транспорт»
Науковий керівник: Левкович, Михайло Геннадійович
УДК: 621.9
Теми: 274
автомобільний транспорт
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми роботи. При перевезені автомобільним транспортом припускають використання рухомого складу (автомобілів і автопоїздів), що знаходиться в справному технічному стані. Справний технічний стан означає повна відповідність рухомого складу нормам, обумовленим правилами технічної експлуатації, і характеризує його працездатність. Працездатність автомобіля оцінюється сукупністю експлуатаційно-технічних якостей: динамічністю, стійкістю, економічністю, надійністю, довговічністю, керованістю тощо, які для кожного автомобіля виражаються конкретними показниками. Щоб працездатність автомобіля в процесі експлуатації знаходилася на необхідному рівні, значення цих показників тривалий час повинні мало змінитися в порівнянні з їхніми первісними величинами. Однак технічний стан автомобіля, як і всякої іншої машини, у процесі тривалої експлуатації залишається незмінними. Воно погіршується в наслідку зношування деталей і механізмів, поломок і інших несправностей, що приводить в результаті до погіршення експлуатаційно-технічних якостей автомобіля. Зміна зазначених якостей автомобіля в міру збільшення пробігу може відбуватися також у результаті недотримання правил технічної експлуатації або технічного обслуговування автомобіля. Основним засобом зменшення інтенсивності зношування деталей і механізмів і запобігання несправностей автомобіля, тобто підтримання його в належному технічному стані, є своєчасне і високоякісне виконання технічного обслуговування. Під технічним обслуговуванням розуміють сукупність операцій (прибирально-мийні, кріпильні, регулювальні, мастильні та ін.), ціль яких - попередити виникнення несправностей (підвищити надійність) і зменшити зношування деталей (підвищити довговічність), а послідовно, тривалий час підтримувати автомобіль у стані постійної технічної справності і готовності до роботи. Навіть при дотриманні всіх заходів зношування деталей автомобіля може привести до несправностей і до необхідності відновлення його працездатності або ремонту. Отже, під ремонтом розуміється сукупність технічних впливів, спрямованих на відновлення технічного стану автомобіля (його агрегатів і механізмів), що втратив обслуговування і ремонту автомобілів. Основний документ відповідно до якого робиться ТО і ремонт на автопідприємствах – це положення про ТО і ремонт автомобільного транспорту. Згідно цього документа, ТО робиться планово-попереджувально, через визначений пробіг. Одним з напрямків, що дозволяють підвищити технічний стан парку автомобілів при мінімальних витратах на будівництво виробничої бази для ТО і поточного ремонту, є будівництво й організація баз централізованого обслуговування і ремонту автомобілів. Мета роботи: проведення досліджень на модернізованій лабораторній установці по діагностуванню підшипників кочення, які використовуються у маточині автомобіля, шумо-діагностичним методом з використанням програмного забезпечення GoldWawe та Spectrogram, та співставлення діаграм та спектрограм отриманих як на лабораторній установці так і на стенді по визначенню тягово-динамічних параметрів автомобілів. Об’єкт, методи та джерела дослідження. Основним об’єктом дослідження є технологічний процес діагностики та виробничий процес механічного цеху. Методи виконання роботи: економіко-статистичний, графічний, порівняльний, математичного моделювання; теоретико-емпіричний. Отримані результати: - визначено методи вирішення поставлених задач та актуальність теми роботи; - проаналізовано конструкцію та службове призначення об’єкту; - підібрано необхідне технологічне оснащення; - визначено виробничу програму по ТО і ремонту; - визначено шумо-діагностичні показники з застосуванням різних типів змазки; - визначено значення величин шумового діапазону, який фіксувався на протязі кожного циклу експерименту на різних мастилах; - проведено статистичну обробку результатів вимірювання акустичних параметрів підшипників; - проведено оцінку точності результатів вимірювання акустичних параметрів підшипників; - виконано техніко-економічне обґрунтування прийнятих рішень; - розглянуто питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, а також екології навколишнього середовища; - оформлено графічну частину роботи. Практичне значення отриманих результатів. Удосконалено пристрій для заправки консистентного мастила, який може бути впроваджений в умовах реального виробництва. Розглянуто методику обробки результатів та визначення похибки вимірювання. Апробація. Окремі результати роботи доповідались на Ⅵ Міжнародній науково-технічній конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», Тернопіль, ТНТУ, 16 – 17 листопада 2017 р. Структура роботи. Робота складається з розрахунково-пояснювальної записки та графічної частини. Розрахунково-пояснювальна записка складається з вступу, 9 частин, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг роботи: розрахунково-пояснювальна записка – 143 арк. формату А4, графічна частина – 10 аркушів формату А1
Опис: У вступі проведено огляд сучасного стану автомобілебудівної галузі промисловості та охарактеризовано основні завдання, які необхідно вирішити. В загально-технічній частині приведено загальні відомості, функції і структуру підприємства, обґрунтовано актуальність роботи, виконано постановку задачі на дипломну роботу. В технологічній частині розглянуто умови реконструкції приміщень ПП і удосконалення ТП, проведено вибір і коректування вихідних нормативів технічного обслуговування і ремонту автомобілів. В конструкторській частині виконано вибір та проектування засобів технологічного оснащення. В спеціальній частині проведено огляд ринку та критерії вибору САПР. В науково-дослідній частині приведено математичну модель для визначення тягово-швидкісних, економічних і екологічних показників вантажного автомобіля при роботі за газо-дизельним циклом та проведено перевірку адекватності поліноміальних залежностей, які описують паливну економічність, екологічні та енергетичні показники двигуна. В проектній частині наведено план обслуговування, виробничу програму, проведено розрахунок штатних працівників та кількості робочих постів, проектування виробничого та технологічного процесів. В частині «Обґрунтування економічної ефективності» розглянуто питання організації виробництва і проведено розрахунки техніко-економічної ефективності проектних рішень. В частині «Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях» розглянуто питання з санітарно-гігієнічної характеристики умов праці на дільниці, в цеху і порівняння їх з державними стандартами та захисні споруди цивільного захисту, проведено розрахунок місцевого вентиляційного відсмоктувача пилюки і стружки. В частині «Екологія» проаналізовано актуальність охорони навколишнього середовища, розглянуто забруднення довкілля, що виникають в результаті технічного обслуговування вузлів вантажних автомобілів сімейства МАN. Приведені заходи по зменшенню забруднення довкілля. У загальних висновках щодо дипломної роботи описано прийняті в проекті технічні рішення і організаційно-технічні заходи, які забезпечують виконання завдання на проектування; оригінальні технічні рішення, прийняті автором в процесі роботи; технічні рішення роботи, які можуть бути впроваджені у виробництво; техніко-економічні показники та їх порівняння з базовими. В додатках до пояснювальної записки приведено відомості специфікацій, комплект технологічної документації. В графічній частині зображено габаритні розміри автомобілів MAN, технологічний процес ресурсного діагностування, схему технологічного процесу, пристрій для заправки консистентного мастила та різновиди мастил і пристроїв, дільницю та результати досліджень.
Зміст: ВСТУП 1 ЗАГАЛЬНО ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ 4 СПЕЦІАЛЬНИЙ РОЗДІЛ 5 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ 6 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ 7 ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 8 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 9 ЕКОЛОГІЯ ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23660
Власник авторського права: © Злепко Ірина Іванівна, 2018
Перелік літератури: Канарчук В.Є. та ін. Організація виробничих процесів на транспорті в ринкових умовах, - К.: Логос, 1996. - 348 с.
Канарчук В.Є. та ін. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. У 3-х кн. Кн.2. Організація, планування й управління: Підручник / В.Є. Канарчук, О.А. Лудченко , А.Д. Чигринець, - К.: Вища шк., 1994. – 383 с.
Напольський Г.М. Технологическое проектирование автотранспортных предприятий и станций технического обслуживания, - М.: Транспорт, 1985. - 228 с.
Положення про технічне обслуговування та ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, - К.: Мінтранс України, 1998. - 16 с.
СНиП II-93-74. Предприятия по обслуживанию автомобилей / Госстрой СССР, - М.: Стройиздат, 1975. - 18 с.
СНиП II-89-80. Нормы проектирования. Генеральные планы промышленных предприятий,- М.: Стройиздат, 1981. - 33 с.
Техническая эксплуатация автомобилей / под ред. Е.С. Кузнецова.- М.: Транспорт, 1991. - 413 с.
Шумик С.В. и др. Техническая эксплуатация автотранспортных средств: Курсовое и дипломное проектирование: Учебное пособие / С.В. Шумик, М.М. Болбес, Е.Н. Петухов: под ред. С.В. Шумика.- МН.: Выш. Шк., 1988. - 206 с.
Автомобиль: Основы конструкции: Учебник для вузов / Н. Н. Вишняков, В. К. Вахламов, А. Н. Нарбут и др. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Машиностроение, 1986. – 304 с.
Волгин В. В. Автомобильный дилер: Практическое пособие по маркетингу и менеджменту сервиса и запасных частей. – М.: Ось-89, 1997. – 224 с.
Грибенко С. М. Техническая эксплууатация автомобилей: Учеб. пособие для вузов. – Одесса: Изд-во ОПИ, 1972. – 300 с.
Карташов В. П., Мальцев В. М. Организация технического обслуживания и ремонта автомобилей. – М.: Транспорт, 1979. – 215 с.
Колесник П.Л., Шейнин В.А. Техническое обслуживание и ремонт автомобилей: Учебник для вузов. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Транспорт, 1985.-325 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Под обш. ред. и вступ. ст. Е.М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
Крамаренко Г.В., Барашков ИВ. Техническое обслуживание автомобилей: Учебник для техникумов. – М.: Транспорт, 1982. – 368 с.
Круглое СМ. Все о легковом автомобиле (устройство, обслуживание, ремонт и вождение): Справочник. – М: Высш. шк.: Изд. центр "Академия", 1998, – 544 с.
Напольский Г. М., Зенченко В. А. Обоснование спроса на услуги автосервиса и технологический расчет станций технического обслуживания легковых автомобилей: Учеб. пособие для вузов / МАДИ (ТУ). – М.: МАДИ, 2000. - 83 с.
Напольский Г.М. Технологическое проектирование автотранс-портных предприятий и станций технического обслуживания: Учебник для вузов.– 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Транспорт, 1993. – 271 с.
Левкович М. Г. Дослідження зношування підшипників кочення акустичним неруйнівним способом / М. Г. Левкович, Д. З. Шматко, І. І. Злепко // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. - Т. : ТНТУ, 2017. - Том 3. - С. 46. - (Сучасні технології на транспорті).
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Злепко.pdf169,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора