Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23572
Tytuł: Вдосконалення маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства» (на прикладі редакції газети «Підручники і посібники»)
Authors: Сямро, Мирон Михайлович
Cytat: Сямро М.М. Вдосконалення маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства» (на прикладі редакції газети «Підручники і посібники») : автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018.
Data wydania: 8-lut-2018
Date of entry: 16-lut-2018
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Promotor: Шпилик, Світлана Василівна
Członkowie Komitetu: Турський, Ігор Володимирович
UDC: 339.13
Słowa kluczowe: стратегія
SWOT-аналіз
маркетингова стратегія
стратегічне планування
конкурентоспроможність
Zakres stron: 12
Abstract: У роботі розглянуто теоретичний матеріал з маркетингового стратегічного планування, зокрема досліджено класифікацію та види маркетингових стратегій, основні етапи їх формування та реалізації. Проведено аналіз вітчизняного ринку книговидання, здійснено оцінку ефективності маркетингового стратегічного планування досліджуваного видавництва, а також запропоновано основні шляхи підвищення ефективності процесу формування та реалізації маркетингової стратегії на підприємстві.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23572
Właściciel praw autorskich: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Автореферат Сямро.doc113 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora