Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23566
Назва: Інформаційні системи маркетингу послуг публічної організації на прикладі Тернопільської міської ради
Автори: Кіт, Михайло Богданович
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Автореферат на дипломну роботу ОКР "Магістр"
Дата публікації: 16-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Країна (код): UA
Науковий керівник: Гром'як, Роман Сильвестрович
УДК: 004.4
Кількість сторінок: 6
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23566
Тип вмісту : Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:05.13.06 – інформаційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат.doc68 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.