Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23426

Назва: Аналіз надання нових ціннісних пропозицій з застосуванням консалтингових фреймворків
Інші назви: Analysis of providing new value propositions with using the consulting frameworks
Автори: Бачало, І. Б.
Bachalo, I. B.
Приналежність: Львівський національний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Бачало І. Б. Аналіз надання нових ціннісних пропозицій з застосуванням консалтингових фреймворків / Бачало І. Б. // Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 28-29 вересня 2017 року. — L. : Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2017. — С. 142–145. — (Секція 6. Актуальні проблеми теоретичної та прикладної економіки).
Bibliographic description: Bachalo I. B. (2017) Analiz nadannia novykh tsinnisnykh propozytsii z zastosuvanniam konsaltynhovykh freimvorkiv [Analysis of providing new value propositions with using the consulting frameworks]. Abstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience" (Lviv, 28-29 September 2017), pp. 142-145 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Abstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience"
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід”
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Дата публікації: 28-вер-2017
Дата внесення: 7-лют-2018
Видавництво: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка
Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 28-29 вересня 2017 року
28-29 September 2017
УДК: 339.13.017
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 142-145
Початкова сторінка: 142
Кінцева сторінка: 145
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23426
Перелік літератури: 1. Chan Kim W. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant. – Harvard Business School Publishing Corporation, Boston, Massachusetts. – 2005. – p. 240.
2. Moore G. Crossing the Chasm. – HarperBusiness, a division of HarperCollins Publishers. – 1991. – p. 174.
3. Блок П. Безупречный консалтинг / П. Блок; пер. с англ. – СПб. : Питер, 2007. – 304 с.
4. Lymbersky C. Market Entry Strategies: Text, Cases And Readings In Market Entry Management. – Management Laboratory Press. – 2008. – p. 405.
5. Franklin R. Entry Strategies for International Markets. – John Wiley & Sons. – 1998. – p. 269.
6. Верба В. А. Організація консалтингової діяльності: навч. посіб. / В. А. Верба, Т. І. Решетняк. – К. : КНЕУ, 2000. – 228 с.
7. Osterwalder A. Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. – John Wiley & Sons. – 2015. – p. 320.
8. Henderson, D. The Growth Share Matrix or The Product Portfolio. – The Boston Consulting Group. – 1973. – p. 135.
References: 1. Chan Kim W. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant, Harvard Business School Publishing Corporation, Boston, Massachusetts, 2005, p. 240.
2. Moore G. Crossing the Chasm, HarperBusiness, a division of HarperCollins Publishers, 1991, p. 174.
3. Blok P. Bezuprechnyi konsaltinh, P. Blok; transl. from English – SPb. : Piter, 2007, 304 p.
4. Lymbersky C. Market Entry Strategies: Text, Cases And Readings In Market Entry Management, Management Laboratory Press, 2008, p. 405.
5. Franklin R. Entry Strategies for International Markets, John Wiley & Sons, 1998, p. 269.
6. Verba V. A. Orhanizatsiia konsaltynhovoi diialnosti: tutorial, V. A. Verba, T. I. Reshetniak, K. : KNEU, 2000, 228 p.
7. Osterwalder A. Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want, John Wiley & Sons, 2015, p. 320.
8. Henderson, D. The Growth Share Matrix or The Product Portfolio, The Boston Consulting Group, 1973, p. 135.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.