Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23415

Назва: Роль і місце інтернет-маркетингу в інформаційному суспільстві
Інші назви: The role and place of internet marketing in the information society
Автори: Мороз, О. В.
Moroz, O. V.
Приналежність: Вінницький національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Мороз О. В. Роль і місце інтернет-маркетингу в інформаційному суспільстві / Мороз О. В. // Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 28-29 вересня 2017 року. — L. : Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2017. — С. 121–123. — (Секція 4. Інформаційні технології в моделюванні економіки).
Bibliographic description: Moroz O. V. (2017) Rol i mistse internet-marketynhu v informatsiinomu suspilstvi [The role and place of internet marketing in the information society]. Abstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience" (Lviv, 28-29 September 2017), pp. 121-123 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Abstracts of the Ⅷ International Scientific-Methodical Conference Forum for young cyber ​​economists "Modeling the economy: problems, trends, experience"
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід”
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅷ Міжнародної науково-методичної конференції Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Дата публікації: 28-вер-2017
Дата внесення: 7-лют-2018
Видавництво: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка
Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 28-29 вересня 2017 року
28-29 September 2017
УДК: 004.738.5
658.8
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 121-123
Початкова сторінка: 121
Кінцева сторінка: 123
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23415
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://economics.opu.ua/files/science/prob_ek_kiber/2015/t3/150.pdf
http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/2/GEB_2015v49n2_Shpylyk_S-Internet_as_an_effective_212-223.pdf
http://km.fem.sumdu.edu.ua/images/stories/nauka/miim2012_tezy.pdf
Перелік літератури: 1. Каніщенко О. Л. Використання інтернет-маркетингу у промисловості [Електронний ресурс] / О. Л. Каніщенко, Н. Г. Кузнєцова. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://economics.opu.ua/files/science/prob_ek_kiber/2015/t3/150.pdf.
2. Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Галицький економічний вісник, № 2 (49). – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/2/GEB_2015v49n2_Shpylyk_S-Internet_as_an_effective_212-223.pdf.
3. Мішина О. Б. Інноваційні технології інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / О. Б. Мішина, О. В. Маргаринт // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://km.fem.sumdu.edu.ua/images/stories/nauka/miim2012_tezy.pdf.
References: 1. Kanishchenko O. L. Vykorystannia internet-marketynhu u promyslovosti [Electronic resource], O. L. Kanishchenko, N. H. Kuznietsova, 2015, Access mode: http://economics.opu.ua/files/science/prob_ek_kiber/2015/t3/150.pdf.
2. Shpylyk S. Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva [Electronic resource], S. Shpylyk, Galician economic bulletin, No 2 (49), 2015, Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/2/GEB_2015v49n2_Shpylyk_S-Internet_as_an_effective_212-223.pdf.
3. Mishyna O. B. Innovatsiini tekhnolohii internet-marketynhu [Electronic resource], O. B. Mishyna, O. V. Marharynt, Marketynh innovatsii i innovatsii u marketynhu, 2012, Access mode: http://km.fem.sumdu.edu.ua/images/stories/nauka/miim2012_tezy.pdf.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.