Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23364

Назва: Дослідження управління політикою розподілу продукції організації, на прикладі ПП "Ковбасні вироби від Сулипи"
Інші назви: Research of distribution management of the products at the basis of PE «Sulypa’s sausage products»
Автори: Бабій, Мар'яна Андріївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бабій М. А. Дослідження управління політикою розподілу продукції організації, на прикладі ПП "Ковбасні вироби від Сулипи": автореферат дипломного проекту магістра за спеціальністю "073 - менеджмент"/ М. А. Бабій ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 10 с.
Bibliographic description: M.A. Babiy Research of distribution management of the products at the basis of PE «Sulypa’s sausage products»: the author's abstract of the master's degree project on the specialty "073-management" / M. Babiy; Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj. - Ternopil: TNTU, 2018. - 10 p.
Дата публікації: 7-лют-2018
Дата подання: 7-лют-2018
Дата внесення: 7-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Малюта, Людмила Ярославівна
УДК: 339.138
Теми: 073
менеджмент
розподіл, політика розподілу, збут, канали збуту, просування, маркетингова логістика, фактори, ефективність, окупність, асортимент
distribution, distribution policy, sales, sales channels, promotion, marketing logistics, factors, efficiency, payback, assortment
Короткий огляд (реферат): В роботі обґрунтовано та розроблено заходи стосовно вдосконалення політики розподілу за рахунок розширення асортименту, відкриття торгової точки та покупки автомобіля на ПП «Ковбасні вироби від Сулипи».
The work substantiate and develop measures aimed at improving the distribution policy by expanding the range, opening a retail outlet and buying a car at PE «Sulypa’s sausage products».
Опис: Проект виконано на кафедрі менеджменту у виробничій сфері Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23364
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора