Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23167

Tytuł: Стратегія охоплення ринку як аспект функціонування підприємства
Inne tytuły: Market coverage strategy as the aspect of the enterprise’s operation
Authors: Момот, О. І.
Шведа, Наталія Михайлівна
Momot, O. I.
Shveda, N. M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічних університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Момот О. І. Стратегія охоплення ринку як аспект функціонування підприємства / О. І. Момот, Н. М. Шведа // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 198. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Momot O. I., Shveda N. M. (2017) Stratehiia okhoplennia rynku yak aspekt funktsionuvannia pidpryiemstva [Market coverage strategy as the aspect of the enterprise’s operation]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 198 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 3
Data wydania: 16-lis-2017
Date of entry: 25-sty-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
UDC: 621.326
канд. екон. наук
Strony: 1
Zakres stron: 198
Główna strona: 198
Strona końcowa: 198
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23167
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Związane URL literatura: http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
https://sites.google.com/site/marketingdistance/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник [Електронний ресурс] / Л. Ф. Єжова. Режим доступу http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
2. Григорчук Т.В. Маркетинг. Друга частина [Електронний ресурс] / Т.В. Григорчук .Режим доступу https://sites.google.com/site/marketingdistance/
References: 1. Yezhova L. F. Informatsiinyi marketynh: Navch. posibnyk [Electronic resource], L. F. Yezhova. Rezhym dostupu http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
2. Hrihorchuk T.V. Marketinh. Druha chastina [Electronic resource], T.V. Hrihorchuk .Rezhim dostupu https://sites.google.com/site/marketingdistance/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi