Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23167

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМомот, О. І.
dc.contributor.authorШведа, Наталія Михайлівна
dc.contributor.authorMomot, O. I.
dc.contributor.authorShveda, N. M.
dc.coverage.temporal16-17 листопада 2017 року
dc.coverage.temporal16-17 November 2017
dc.date.accessioned2018-01-25T13:58:08Z-
dc.date.available2018-01-25T13:58:08Z-
dc.date.created2017-11-16
dc.date.issued2017-11-16
dc.identifier.citationМомот О. І. Стратегія охоплення ринку як аспект функціонування підприємства / О. І. Момот, Н. М. Шведа // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 198. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.isbn978-966-305-086-7
dc.identifier.isbn978-966-305-087-4
dc.identifier.isbn978-966-305-088-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23167-
dc.format.extent198
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.relation.ispartofBook of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
dc.relation.urihttp://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
dc.relation.urihttps://sites.google.com/site/marketingdistance/
dc.titleСтратегія охоплення ринку як аспект функціонування підприємства
dc.title.alternativeMarket coverage strategy as the aspect of the enterprise’s operation
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc621.326
dc.subject.udcканд. екон. наук
dc.relation.references1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник [Електронний ресурс] / Л. Ф. Єжова. Режим доступу http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
dc.relation.references2. Григорчук Т.В. Маркетинг. Друга частина [Електронний ресурс] / Т.В. Григорчук .Режим доступу https://sites.google.com/site/marketingdistance/
dc.relation.referencesen1. Yezhova L. F. Informatsiinyi marketynh: Navch. posibnyk [Electronic resource], L. F. Yezhova. Rezhym dostupu http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
dc.relation.referencesen2. Hrihorchuk T.V. Marketinh. Druha chastina [Electronic resource], T.V. Hrihorchuk .Rezhim dostupu https://sites.google.com/site/marketingdistance/
dc.identifier.citationenMomot O. I., Shveda N. M. (2017) Stratehiia okhoplennia rynku yak aspekt funktsionuvannia pidpryiemstva [Market coverage strategy as the aspect of the enterprise’s operation]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 198 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічних університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.volume3
dc.citation.spage198
dc.citation.epage198
dc.citation.conferenceⅥ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.