Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22743

Назва: Development of enterprises of restaurant industry based on marketing principles
Інші назви: Розвиток підприємств ресторанного господарства на маркетингових засадах
Развитие предприятий ресторанного хозяйства на маркетинговых принципах
Автори: Poltavska, Oksana
Приналежність: Kyiv National University of Trade and Economics 19, Kyoto str., 02156, Kyiv, Ukraine e-mail: somko@ukr.net Ph.D., Assoc. Prof., Department of Hotel and Restaurant Business
Бібліографічний опис: Poltavska O. (2017). Development of enterprises of restaurant industry based on marketing principles. [Електронний ресурс] / Oksana Poltavska // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2017. — Вип. 2 (17). — С. 144-153. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdf.
Bibliographic description: Poltavska, O. (2017). Development of enterprises of restaurant industry based on marketing principles. Socio-Economic Problems and the State. 17 (2), 144-153. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdf.
Журнал/збірник: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
Випуск/№ : 2(17)
Дата публікації: 1-гру-2017
Дата подання: вер-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 640.43
JEL: M12
Теми: marketing strategy
restaurant industry
mechanism
motivation
company
предприятие
механизм
ресторанный бизнес
маркетинговая стратегия
мотивация
підприємство
ресторанний бізнес
механізм
мотивація
маркетингова стратегія
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 144-153
Початкова сторінка: 144
Кінцева сторінка: 153
Короткий огляд (реферат): The author installed that the high level of dynamic marketing environment, especially macroeconomic destabilization and exacerbation of the political situation, require adaptive solutions in the management of the enterprise, including the sphere of marketing activities. It is proved that the necessary condition for successful work of modern enterprises in the field of restaurant industry is the creation of a marketing complex aimed at the formation of end-user-oriented, relatively inexpensive and effective marketing tools based on the use of modern technologies. Factors mentioned above cause the necessity to develop an integrated approach to their formation and thorough research of the issues of organizing marketing of interaction and management of contact personnel of enterprises of different segments, forms of ownership and sizes, criteria for evaluating the efficiency of the marketing complex for the sphere of restaurant services, incentive measures and directions for further development of the marketing strategy of the enterprises of service sphere. Particular attention is paid to the systematization of existing approaches to the formation of a marketing complex and to substantiate the model of marketing complex for restaurants in the enterprise.
Автором встановлено, що високий рівень динамічності маркетингового середовища, особливо макроекономічна дестабілізація та загострення політичної ситуації, вимагають адаптивних рішень в управлінні підприємством, в тому числі в маркетинговій діяльності. Доведено, що необхідною умовою успішної роботи сучасних підприємств галузі ресторанного бізнесу є створення маркетингового комплексу, метою якого є формування орієнтованих на кінцевого споживача, щодо недорогих і ефективних інструментів маркетингу, заснованих на застосуванні сучасних технологій. Зазначене обумовлює необхідність у вироблені комплексного підходу до їх формування та ґрунтовному дослідженні питань організації маркетингу взаємодії і управління контактним персоналом підприємств різних сегментів, форм власності та розмірів, критеріїв оцінки ефективності маркетингового комплексу для сфери ресторанних послуг, заходи стимулювання та напрямки подальшого розвитку маркетингової стратегії підприємств сфери послуг. Особливу увагу в статті приділено систематизації існуючих підходів до формування комплексу маркетингу та обґрунтуванні моделі комплексу маркетингу для підприємств ресторанного господарства.
Автором установлено, что высокий уровень динамичности маркетинговой среды, особенно макроэкономическая дестабилизация и обострения политической ситуации, требуют адаптивных решений в управлении предприятием, в том числе в маркетинговой деятельности. Доказано, что необходимым условием успешной работы современных предприятий отрасли ресторанного бизнеса является создание маркетингового комплекса, целью которого является формирование ориентированных на конечного потребителя, эффективных инструментов маркетинга, основанных на применении современных технологий. Этим обусловлена необходимость в выработке комплексного подхода к их формированию и исследовании вопросов организации маркетинга взаимодействия и управления контактным персоналом предприятий различных сегментов, форм собственности и размеров, критериев оценки эффективности маркетингового комплекса для сферы ресторанных услуг, меры стимулирования и направления дальнейшего развития маркетинговой стратегии предприятий сферы услуг. Особое внимание в статье уделено систематизации существующих подходов к формированию комплекса маркетинга и обосновании модели комплекса маркетинга для предприятий ресторанного хозяйства.
Опис: Supplementary data associated with this article can be found, in the online version, at http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdf
Спонсорська підтримка: The authors received no direct funding for this research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22743
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdf
http://www.epravda.com.ua
http://normativ.com.ua/types/tdoc2728.php
References: Avetysova, A. O. (2005), “Restaurant Network: Competitive Advantages, Problems, Prospects of Development”, Visnyk sotsial'no-ekonomichnykh doslidzhen'. vol. 28, pp. 117-123.
Antonova, V. A. (2007), “Competition and management of the competitiveness of restaurants in the market conditions”, Naukovyj visnyk Poltavs'koho universytetu spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy, vol. 1 (21), pp. 54-57.
Ekonomichna pravda [Online], available at: http://www.epravda.com.ua.
Zaklady restorannoho hospodarstva. Klasyfikatsiia [Online], DSTU 4281:2004, available at: http://normativ.com.ua/types/tdoc2728.php.
Malyshkov, V. I. (1997), Teorija i praktika formirovanija potrebitel'skogo rynka [Theory and practice of formation of the consumer market], Tipografija im. A.S. Pushkina, Moscow, Russian Federation.
P'iatnyts'ka, H. T. (2004), “Trends in restaurant industry development in Ukraine”, Visnyk KNTEU, vol. 2, pp. 45-60.
Shtal', T. V. (2011), Marketynhovi stratehii pidpryiemstv restorannoho hospodarstva [Marketing Strategies for Restaurant Industry Enterprises], KhDUKhT, Kharkiv, Ukraine.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2017, Випуск 2(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17povaek.pdf17povaek.pdf776,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Tytul_2017_2_17.pdfTytul_2017_2_17.pdf829,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
002_contents_2017_2_17.pdf002_contents_2017_2_17.pdf678,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
17povaek.djvu366,11 kBDjVuПереглянути/відкрити
17povaek__COVER.png379,35 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.