Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22743

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPoltavska, Oksana-
dc.date.accessioned2017-12-16T10:11:20Z-
dc.date.available2017-12-16T10:11:20Z-
dc.date.issued2017-12-01-
dc.date.submitted2017-09-
dc.identifier.citationPoltavska O. (2017). Development of enterprises of restaurant industry based on marketing principles. [Електронний ресурс] / Oksana Poltavska // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2017. — Вип. 2 (17). — С. 144-153. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdf.uk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22743-
dc.descriptionSupplementary data associated with this article can be found, in the online version, at http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdfuk_UA
dc.description.abstractThe author installed that the high level of dynamic marketing environment, especially macroeconomic destabilization and exacerbation of the political situation, require adaptive solutions in the management of the enterprise, including the sphere of marketing activities. It is proved that the necessary condition for successful work of modern enterprises in the field of restaurant industry is the creation of a marketing complex aimed at the formation of end-user-oriented, relatively inexpensive and effective marketing tools based on the use of modern technologies. Factors mentioned above cause the necessity to develop an integrated approach to their formation and thorough research of the issues of organizing marketing of interaction and management of contact personnel of enterprises of different segments, forms of ownership and sizes, criteria for evaluating the efficiency of the marketing complex for the sphere of restaurant services, incentive measures and directions for further development of the marketing strategy of the enterprises of service sphere. Particular attention is paid to the systematization of existing approaches to the formation of a marketing complex and to substantiate the model of marketing complex for restaurants in the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractАвтором встановлено, що високий рівень динамічності маркетингового середовища, особливо макроекономічна дестабілізація та загострення політичної ситуації, вимагають адаптивних рішень в управлінні підприємством, в тому числі в маркетинговій діяльності. Доведено, що необхідною умовою успішної роботи сучасних підприємств галузі ресторанного бізнесу є створення маркетингового комплексу, метою якого є формування орієнтованих на кінцевого споживача, щодо недорогих і ефективних інструментів маркетингу, заснованих на застосуванні сучасних технологій. Зазначене обумовлює необхідність у вироблені комплексного підходу до їх формування та ґрунтовному дослідженні питань організації маркетингу взаємодії і управління контактним персоналом підприємств різних сегментів, форм власності та розмірів, критеріїв оцінки ефективності маркетингового комплексу для сфери ресторанних послуг, заходи стимулювання та напрямки подальшого розвитку маркетингової стратегії підприємств сфери послуг. Особливу увагу в статті приділено систематизації існуючих підходів до формування комплексу маркетингу та обґрунтуванні моделі комплексу маркетингу для підприємств ресторанного господарства.uk_UA
dc.description.abstractАвтором установлено, что высокий уровень динамичности маркетинговой среды, особенно макроэкономическая дестабилизация и обострения политической ситуации, требуют адаптивных решений в управлении предприятием, в том числе в маркетинговой деятельности. Доказано, что необходимым условием успешной работы современных предприятий отрасли ресторанного бизнеса является создание маркетингового комплекса, целью которого является формирование ориентированных на конечного потребителя, эффективных инструментов маркетинга, основанных на применении современных технологий. Этим обусловлена необходимость в выработке комплексного подхода к их формированию и исследовании вопросов организации маркетинга взаимодействия и управления контактным персоналом предприятий различных сегментов, форм собственности и размеров, критериев оценки эффективности маркетингового комплекса для сферы ресторанных услуг, меры стимулирования и направления дальнейшего развития маркетинговой стратегии предприятий сферы услуг. Особое внимание в статье уделено систематизации существующих подходов к формированию комплекса маркетинга и обосновании модели комплекса маркетинга для предприятий ресторанного хозяйства.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent144-153-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.epravda.com.uauk_UA
dc.relation.urihttp://normativ.com.ua/types/tdoc2728.phpuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcompanyuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectмеханизмuk_UA
dc.subjectресторанный бизнесuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleDevelopment of enterprises of restaurant industry based on marketing principlesuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток підприємств ресторанного господарства на маркетингових засадахuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие предприятий ресторанного хозяйства на маркетинговых принципахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2017uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc640.43uk_UA
dc.relation.referencesenAvetysova, A. O. (2005), “Restaurant Network: Competitive Advantages, Problems, Prospects of Development”, Visnyk sotsial'no-ekonomichnykh doslidzhen'. vol. 28, pp. 117-123.uk_UA
dc.relation.referencesenAntonova, V. A. (2007), “Competition and management of the competitiveness of restaurants in the market conditions”, Naukovyj visnyk Poltavs'koho universytetu spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy, vol. 1 (21), pp. 54-57.uk_UA
dc.relation.referencesenEkonomichna pravda [Online], available at: http://www.epravda.com.ua.uk_UA
dc.relation.referencesenZaklady restorannoho hospodarstva. Klasyfikatsiia [Online], DSTU 4281:2004, available at: http://normativ.com.ua/types/tdoc2728.php.uk_UA
dc.relation.referencesenMalyshkov, V. I. (1997), Teorija i praktika formirovanija potrebitel'skogo rynka [Theory and practice of formation of the consumer market], Tipografija im. A.S. Pushkina, Moscow, Russian Federation.uk_UA
dc.relation.referencesenP'iatnyts'ka, H. T. (2004), “Trends in restaurant industry development in Ukraine”, Visnyk KNTEU, vol. 2, pp. 45-60.uk_UA
dc.relation.referencesenShtal', T. V. (2011), Marketynhovi stratehii pidpryiemstv restorannoho hospodarstva [Marketing Strategies for Restaurant Industry Enterprises], KhDUKhT, Kharkiv, Ukraine.uk_UA
dc.identifier.citationenPoltavska, O. (2017). Development of enterprises of restaurant industry based on marketing principles. Socio-Economic Problems and the State. 17 (2), 144-153. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17povaek.pdf.uk_UA
dc.subject.jelM12uk_UA
dc.contributor.affiliationKyiv National University of Trade and Economics 19, Kyoto str., 02156, Kyiv, Ukraine e-mail: somko@ukr.net Ph.D., Assoc. Prof., Department of Hotel and Restaurant Businessuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»-
dc.citation.issue2(17)-
dc.citation.spage144-
dc.citation.epage153-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2017, Випуск 2(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17povaek.pdf17povaek.pdf776,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Tytul_2017_2_17.pdfTytul_2017_2_17.pdf829,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
002_contents_2017_2_17.pdf002_contents_2017_2_17.pdf678,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
17povaek.djvu366,11 kBDjVuПереглянути/відкрити
17povaek__COVER.png379,35 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.