Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21956

Назва: Сутність планування продажу, його принципи, види та етапність
Інші назви: The essence of sales planning, its principles, types and stage
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Дячун О.Д. Сутність планування продажу, його принципи, види та етапність / О.Д. Дячун., О.Ф. Мигаль // Інноваційна економіка. - 5-6. - 2017. - С.155-160
Журнал/збірник: Інноваційна економіка
Випуск/№ : 5-6
Дата публікації: 2017
Країна (код): UA
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 155-160
Початкова сторінка: 155
Кінцева сторінка: 160
Короткий огляд (реферат): Тенденцією в розвитку економік сучасних країн є все більша їх орієнтація на виявлення і повне задоволення потреб споживачів. В цьому контексті важливого значення набуває ринкове планування і зокрема планування продажу. Правильне визначення його суті, вироблення принципів планування продажу, використання сучасних методів планування дозволяють підприємствам своєчасно і в повному обсязі визначити потреби споживачів, а відповідно, виявити шляхи їх кращого задоволення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21956
Перелік літератури: 1. Планування [Електронний ресурс] – Режим доступу: htts//uk.wikipedia.org/wiki/Планування. 2. Спиро Р. Л. Управление продажами / Розанн Л. Спиро, У. Дж. Стэнтон, Г. А. Рич. – М. : Изд. дом Гребенникова, 2007. – 704 с. 3. Thomas F. Wallace, Robert A. Stahl (2006), Sales & Operations Planning: The Executive’s Guide. – TF Wallace & Co. – 110 p. 4. Сущность управления продажем [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://studopedia.info/1-1067.html 5. Планування обсягів продажів і реалізації продукції [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ukrefs.com.ua/134698-Planirovanie-ob-ema-prodazh-i-realizacii-produkcii-na-primere-OOO -LEKO.html 6. Thomas F. Wallace, Robert A. Stahl (2008), Sales Forecasting: A New Approach. – TF Wallace & Co. – 176p. 7. Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / За ред. Штефанича Дмитра Андрійовича. – Тернопіль: Економічна думка, 2015. – 232 с. 8. Планирование продаж: цели и методы [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://memosales.ru/planirovanie/effektivnyj-sposob-planirovaniya-prodazh
References: 1. “Planning”, available at: htts//uk.wikipedia.org/wiki/Планування (access date June 10, 2017). 2. Spiro, R.L., Stenton, Y.G. and Rich, H.A. (2007), Upravlenie prodazhami [Sales Management], Izdatelskiy dom Hrebennikova, Moskow, Russia, 704 p. 3. Wallace, Th.F. and Stahl, R.A. (2006), "Sales & Operations Planning: The Executive’s Guide", TF Wallace & Co., 110 p. 4. “The essence of selling management”, available at: http://studopedia.info/1-1067.html (access date June 10, 2017). 5. “Planning volume of sales”, available at: http://ukrefs.com.ua/134698-Planirovanie-ob-ema-prodazh- i-realizacii-produkcii-na-primere-OOO -LEKO.html (access date June 10, 2017). 6. Wallace, Th.F. and Stahl, R.A. (2008), "Sales Forecasting: A New Approach", TF Wallace & Co., 176 p. 7. Shtefanych, D.A. (2015), Marketunhovyi menedzhment [Marketing Management], Economichna dumka, Ternopil, Ukraine, 232 p. 8. “Sales planning: goals and methods”, available at: http://memosales.ru/planirovanie/effektivnyj- sposob-planirovaniya-prodazh (access date June 10, 2017).
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
innovacijna_ekono_5-6_2017.pdf10,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
innovacijna_ekono-1.djvu7,15 MBDjVuПереглянути/відкрити
innovacijna_ekono-1__COVER.png520,83 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора