Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21956

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.date.accessioned2017-10-04T06:04:11Z-
dc.date.available2017-10-04T06:04:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДячун О.Д. Сутність планування продажу, його принципи, види та етапність / О.Д. Дячун., О.Ф. Мигаль // Інноваційна економіка. - 5-6. - 2017. - С.155-160uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21956-
dc.description.abstractТенденцією в розвитку економік сучасних країн є все більша їх орієнтація на виявлення і повне задоволення потреб споживачів. В цьому контексті важливого значення набуває ринкове планування і зокрема планування продажу. Правильне визначення його суті, вироблення принципів планування продажу, використання сучасних методів планування дозволяють підприємствам своєчасно і в повному обсязі визначити потреби споживачів, а відповідно, виявити шляхи їх кращого задоволення.uk_UA
dc.format.extent155-160-
dc.titleСутність планування продажу, його принципи, види та етапністьuk_UA
dc.title.alternativeThe essence of sales planning, its principles, types and stage-
dc.typeArticleuk_UA
dc.format.pages6-
dc.subject.udc339.13-
dc.relation.references1. Планування [Електронний ресурс] – Режим доступу: htts//uk.wikipedia.org/wiki/Планування. 2. Спиро Р. Л. Управление продажами / Розанн Л. Спиро, У. Дж. Стэнтон, Г. А. Рич. – М. : Изд. дом Гребенникова, 2007. – 704 с. 3. Thomas F. Wallace, Robert A. Stahl (2006), Sales & Operations Planning: The Executive’s Guide. – TF Wallace & Co. – 110 p. 4. Сущность управления продажем [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://studopedia.info/1-1067.html 5. Планування обсягів продажів і реалізації продукції [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ukrefs.com.ua/134698-Planirovanie-ob-ema-prodazh-i-realizacii-produkcii-na-primere-OOO -LEKO.html 6. Thomas F. Wallace, Robert A. Stahl (2008), Sales Forecasting: A New Approach. – TF Wallace & Co. – 176p. 7. Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / За ред. Штефанича Дмитра Андрійовича. – Тернопіль: Економічна думка, 2015. – 232 с. 8. Планирование продаж: цели и методы [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://memosales.ru/planirovanie/effektivnyj-sposob-planirovaniya-prodazh-
dc.relation.referencesen1. “Planning”, available at: htts//uk.wikipedia.org/wiki/Планування (access date June 10, 2017). 2. Spiro, R.L., Stenton, Y.G. and Rich, H.A. (2007), Upravlenie prodazhami [Sales Management], Izdatelskiy dom Hrebennikova, Moskow, Russia, 704 p. 3. Wallace, Th.F. and Stahl, R.A. (2006), "Sales & Operations Planning: The Executive’s Guide", TF Wallace & Co., 110 p. 4. “The essence of selling management”, available at: http://studopedia.info/1-1067.html (access date June 10, 2017). 5. “Planning volume of sales”, available at: http://ukrefs.com.ua/134698-Planirovanie-ob-ema-prodazh- i-realizacii-produkcii-na-primere-OOO -LEKO.html (access date June 10, 2017). 6. Wallace, Th.F. and Stahl, R.A. (2008), "Sales Forecasting: A New Approach", TF Wallace & Co., 176 p. 7. Shtefanych, D.A. (2015), Marketunhovyi menedzhment [Marketing Management], Economichna dumka, Ternopil, Ukraine, 232 p. 8. “Sales planning: goals and methods”, available at: http://memosales.ru/planirovanie/effektivnyj- sposob-planirovaniya-prodazh (access date June 10, 2017).-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет-
dc.citation.journalTitleІнноваційна економіка-
dc.citation.issue5-6-
dc.citation.spage155-
dc.citation.epage160-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
innovacijna_ekono_5-6_2017.pdf10,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
innovacijna_ekono-1.djvu7,15 MBDjVuПереглянути/відкрити
innovacijna_ekono-1__COVER.png520,83 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора