Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21652

Назва: Дослідження маркетингових послуг за допомогою соціальних мереж
Інші назви: Exploration marketing services through social networks
Автори: Кіт, М.
Kit, M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Кіт М. Дослідження маркетингових послуг за допомогою соціальних мереж / Кіт М. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 1. — С. 51. — (Секція: Інформаційні технології).
Bibliographic description: Kit M. (2017) Doslidzhennia marketynhovykh posluh za dopomohoiu sotsialnykh merezh [Exploration marketing services through social networks]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 1, pp. 51 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 1
Дата публікації: 25-кві-2017
Дата внесення: 26-лип-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
УДК: 004.04
Теми: соціальні мережі
інтернет
маркетинг
Social Network
Internet
Marketing
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 51
Початкова сторінка: 51
Кінцева сторінка: 51
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21652
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://vincos.it/2015/09/23/social-media-nel-mondoinstagram-supera-twitter-cresce-pinterest/
Перелік літератури: 1. Social media nel mondo: Instagram supera Twitter. Cresce Pinterest. [Електроннийресурс] // Vincos. – 2015. – Режим доступу: http://vincos.it/2015/09/23/social-media-nel-mondoinstagram-supera-twitter-cresce-pinterest/ – Назва з екрану
References: 1. Social media nel mondo: Instagram supera Twitter. Cresce Pinterest. [Elektronniiresurs], Vincos, 2015, Access mode: http://vincos.it/2015/09/23/social-media-nel-mondoinstagram-supera-twitter-cresce-pinterest/ – Title from the screen
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.