Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2017-06-11T09:12:47Z-
dc.date.available2017-06-11T09:12:47Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.date.submitted2017-04-
dc.identifier.citationФедорович Р. В. : навч. посібн. для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» / Р.В. Федорович , О.П. Бурліцька , О.І. Краузе , Б.А. Оксентюк та інш. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017 – 179 с.en_US
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21050-
dc.descriptionНавчальний посібник призначено для студентів усіх форм навчання освітнього ступеня «бакалавр» галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг».en_US
dc.description.abstractЕкзамен з фаху передбачає висвітлення знань з циклу фундаментальних, загальноекономічних та спеціальних дисциплін, що дозволяє сформувати гуманітарний світогляд бакалавра, забезпечити такий базовий рівень інтелектуального потенціалу, який дає змогу його подальшого підвищення, як шляхом продовження навчання в магістратурі, так і шляхом самоосвіти, включаючи можливості зміни фаху.en_US
dc.description.tableofcontentsВступ 4 Розділ 1. Зміст навчальних дисциплін, які внесені до програми екзамену з фаху 6 Розділ 2. Питання для самопідготовки до складання екзамену з фаху 24 Розділ 3. Конспект лекцій з професійно-орієнтованих дисциплін, що внесені до програми екзамену з фаху 27 3.1. Маркетинг промислового підприємства 27 3.2. Маркетингова товарна політика 53 3.3. Маркетингове ціноутворення 81 3.4. Логістика 100 3.5. Маркетингові комунікації 113 3.6. Маркетингові дослідження 158 Розділ 4. Формування Екзаменаційних комісій (ЕК) 170 Розділ 5. Критерії оцінювання знань та умінь випускників екзаменаційною комісією 172 Додатки 176en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТНТУ ім. Івана Пулюяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова товарна політикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.titleНавчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»en_US
dc.typeLearning Objecten_US
dc.format.pages179-
dc.relation.references1. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – 2-е изд., перераб. и доп. / Е.П.Голубков. – М.: Финпресс, 2000. – 464 с.en_US
dc.relation.references2. Ілляшенко С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / С. Ілляшенко, М. Баскакова. / За ред. С. Ілляшенка, – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 191 с.en_US
dc.relation.references3. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник / О.С.Братко. – Тернопіль: Карт-бланш, 2006. – 275с.en_US
dc.relation.references4. Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій / Н.І. Норіцина. – К.:МАУП, 2003. – 264с.en_US
dc.relation.references5. Крикавський Є.В. Логістичне управління. Підручник / Є. В. Крикавський. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2005. – 684 с.en_US
dc.relation.references6. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К.: ЦУЛ, 2007. – 200 с.en_US
dc.relation.references7. Лошенюк І.Р., Гуменюк А.М., Чаплінський Ю.Б. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ І.Р. Лошенюк, А.М. Гуменюк, Ю.Б. Чаплінський. – К.: Дакор, КНТ, 2008. – 184 с.en_US
dc.relation.references8. Хамініч С.Ю. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. / С.Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. – Д.: Наука і освіта, 2009. — 200 c.en_US
dc.relation.referencesеботар С.І. Маркетингова товарна політика: підруч. / С.І. Чеботар, С.М. Боняр, Р.І. Буряк, Я.С. Ларіна, Т.М. Левшукова. – К.: Преса України, 2008. – 262 с.en_US
dc.relation.references10. Окландер М.А. Промислова логістика: навчальний посібник / М.А. Окландер, О.П. Хромов. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 222 с.en_US
dc.relation.references11. Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг: підручник [2-ге видання] / О.Ф.Оснач. – К.: ЦУЛ, 2011. – 364 с.en_US
dc.coverage.countryUAen_US
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бак самопідгот. 2017.docНавчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»3,34 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора