Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9204

Tytuł: Основні складові маркетингу модних товарів
Authors: Міщук, О.
Стухляк, Д.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Міщук О. Основні складові маркетингу модних товарів / О. Міщук, Д. Стухляк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 26. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Mishchuk O., Stukhliak D. (2012) Osnovni skladovi marketynhu modnykh tovariv. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 26 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅥ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Tom: Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Data wydania: 5-gru-2012
Date of entry: 11-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
UDC: 339.13
Zakres stron: 26
Główna strona: 26
Strona końcowa: 26
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9204
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅥ Наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi