Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8421
Назва: | Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності викладання української мови як іноземної (досвід викладачів Вінницького національного технічного університету) |
Інші назви: | Listening as active type of linguistic activity in teaching ukrainian as a foreign language (teachers’ experience at Vinnytsia National Technical University) |
Автори: | Прадівлянний, Микола Присяжна, Олеся Pradivlyannyy, Mykola Prysyazhna, Olesya |
Приналежність: | Віннницький національний технічний університет, Україна Vinnytsia National Technical University, Vinnytsia, Ukraine |
Бібліографічний опис: | Прадівлянний М. Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності викладання української мови як іноземної (досвід викладачів Вінницького національного технічного університету) / Микола Прадівлянний, Олеся Присяжна // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“, 13-16 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 94-100. — (Організація навчального процесу для студентів-іноземців). |
Bibliographic description: | Pradivlyannyy M., Prysyazhna O. (2014) Audiiuvannia yak aktyvnyi vyd movlennievoi diialnosti vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi (dosvid vykladachiv Vinnytskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu) [Listening as active type of linguistic activity in teaching ukrainian as a foreign language (teachers’ experience at Vinnytsia National Technical University)]. Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" (Tern., 13-16 May 2014), pp. 94-100 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“ Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" |
Конференція/захід: | Міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“ |
Журнал/збірник: | Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“ |
Дата публікації: | 13-тра-2014 |
Дата внесення: | 1-лют-2016 |
Видавництво: | ТНТУ TNTU |
Місце видання, проведення: | Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
Часове охоплення: | 13-16 травня 2014 року 13-16 May 2014 |
УДК: | 318.14 |
Діапазон сторінок: | 94-100 |
Початкова сторінка: | 94 |
Кінцева сторінка: | 100 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8421 |
ISBN: | 978-966-305-060-7 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014 |
Перелік літератури: | 1. Nunan D. Second Language Teaching and Learning. – Boston, 1999. 2. Бим И.Л. О преподавании иностранных языков на современном этапе / И.Л. Бим, Н.П. Каменецкая // Иностранные языки в школе. – 1995. – № 3. – С. 6–11. 3. Brown G. and G. Yule. Teaching and Spoken Language. – Cambridge, 1983. 4. Зимняя И.А. Педагогическая психология : учебник для вузов ; изд. второе, доп., испр. и перераб. / И.А.Зимняя. – М. : Логос, 2001. – 384 с. 5. Елухина М. У. Основні труднощі аудирования і шляхи їх подолання // Загальна методика навчання іноземних мов: Хрестоматія. М.: Російську мову, 1991. 6. Саутова Т.А. Обучение аудированию как одному из видов рецептивной деятельности / Т.А. Саутова // Вектор науки ТГУ. – 2012. – № 2(9). – С. 271–273. |
References: | 1. Nunan D. Second Language Teaching and Learning, Boston, 1999. 2. Bim I.L. O prepodavanii inostrannykh iazykov na sovremennom etape, I.L. Bim, N.P. Kamenetskaia, Inostrannye iazyki v shkole, 1995, No 3, P. 6–11. 3. Brown G. and G. Yule. Teaching and Spoken Language, Cambridge, 1983. 4. Zimniaia I.A. Pedahohicheskaia psikholohiia : uchebnik dlia vuzov ; izd. vtoroe, dop., ispr. i pererab., I.A.Zimniaia, M. : Lohos, 2001, 384 p. 5. Elukhyna M. U. Osnovni trudnoshchi audyrovanyia i shliakhy yikh podolannia, Zahalna metodyka navchannia inozemnykh mov: Khrestomatiia. M., Rosiisku movu, 1991. 6. Sautova T.A. Obuchenie audirovaniiu kak odnomu iz vidov retseptivnoi deiatelnosti, T.A. Sautova, Vektor nauki THU, 2012, No 2(9), P. 271–273. |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в європейському освітньому просторі“ (2014) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Conf_2014_Pradivlyannyy_M-Listening_as_active_94-100.pdf | 743,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
Conf_2014_Pradivlyannyy_M-Listening_as_active_94-100.djvu | 87,01 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
Conf_2014_Pradivlyannyy_M-Listening_as_active_94-100__COVER.jpg | 186,02 kB | JPEG | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.