Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8335

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРарок, Маріяuk
dc.contributor.authorRarok, Mariyauk
dc.coverage.temporal18 квітня 2012 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 18, 2012uk
dc.date.accessioned2016-01-28T19:06:28Z-
dc.date.available2016-01-28T19:06:28Z-
dc.date.created2012-04-18uk
dc.date.issued2012-04-18uk
dc.identifier.citationРарок М. Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств / Марія Рарок // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 100-102. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8335-
dc.description.abstractПодано основні стратегічні підходи до планування та організації збуту продукції суб‘єктами ринкуuk
dc.description.abstractThe basic strategic approaches to planning and organizing salesmarket playersuk
dc.format.extent100-102uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.relation.ispartofMaterials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"uk
dc.subjectмаркетингова збутова стратегіяuk
dc.subjectрозподілuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectмаркетингові посередникиuk
dc.subjectmarketing sales strategyuk
dc.subjectdistributionuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectmarket intermediariesuk
dc.titleСтратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствuk
dc.title.alternativeStrategic approaches to the organization manager production companiesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenRarok M. (2012) Stratehichni pidkhody do orhanizatsii zbutu produktsii pidpryiemstv [Strategic approaches to the organization manager production companies]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 100-102 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage100uk
dc.citation.epage102uk
dc.citation.conferenceⅡ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.